Het Nederlandse systeem is absoluut het beste.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 07:49

Horsedances schreef:
Dus laten we blij zijn met ons systeem waar je gewoon elke stap op de ladder moet verdienen, hoe frustrerend het soms ook kan zijn.
Theo

Wie was het daar niet mee eens dan?

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)


CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 09:15

Dat versneld promoveren is een prima uitvinding nu je 10 winstpunten moet volrijden, maar dat is alleen voor de happy few waar ondergetekende ook bij hoort.
Het is jammer dat jong talent al die punten moet blijven volrijden, zelfs al rijden ze 190 punten in de B.
Wat mij betreft geeft het 2x rijden van 169 punten ( bij bverschillende jurys) recht op versneld promoveren naar de eersthogere klasse. Wel zo diervriendelijk.
Van al die concoursen in die hete trailer wordt een paard ook niet vrolijk.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)


CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 09:48

Heb ik nu fans ???? Haha!:D:D

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 10:07

Aimee schreef:
Je hebt of verdient pas fans als je je ideeën ook kunt realiseren, CGJ....

Als ik mijn ideeën gerealiseerd krijg, krijg ik naast fans ook vele vijanden.
For sure.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 10:15

Tussen ware vrienden en fans zit een groot verschil.
Voor een ware vriend zou ik het erop gerust op wagen.........

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa en 4 bezoekers