Team voor Athene wordt morgen bekend gemaakt ?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 16:06

Beetje gevaarlijk om die conclusie te trekken op basis van een speculatie Laantje.....


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 17:22

Ik mis Jikke Huilen Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 21:14

Laantje schreef:
Tsja, maar ik neem aan dat je als top-ruiter wel degelijk weet waar je mee bezig bent.
En dat je dus ook weet wat de gevolgen van veel en zware trainingen kunnen zijn.
Ook neem ik aan dat deze "insider" een echte insider is Lachen


Maar zoals ik al zei, een "beetje" grof Schijnheilig


Dus iemand op bokt zegt dat ze de paard naar de kloten rijd en jij geloofd dat gelijk Verward

ik vind dat heel vreemd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 23:08


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 23:43

autodropje schreef:
Die Rutten is wel slim. Een leuk boerderijtje gebouwd door Gordijn, met een stel koeien van van Baalen, en een levenslange VIP Box bij alle Wereldbekerwedstrijden en een Vipbed bij YapYum.

Autodropje


Gadver, ik word echt misselijk van al die insinuaties hier.

Slechte verliezers heb je toch op de wereld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 08:13

Ik heb het ook niet over een van de ruiters Theo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 09:04

Horsedances schreef:
Het schijnt de gewoonte op dit forum te zijn dat alles off-topic gaat en verzand in scheldpartijen. Ik heb maandag urenlang met de vader van Antoinette gesproken, en het gaat nergens anders over dan de strijd tussen twee veeartsen. Als ik (net zo als CGJ12 Haha! ) veearts was dan had ik me behoorlijk op mijn pik getrapt gevoeld, wanneer een collega mijn expertise in twijfel ging trekken. Zoals je in het stukje op de website van Horse-Academy kan lezen gaat het laatste vliegtuig, waar eventueel Imke en Lancet nog mee naar Athene kunnen vliegen, pas 18 augustus. Volgens mij kan er in een maand nog heel wat gebeuren. Om alle geruchten uit de wereld te helpen had de KNHS gewoon een second opinion moeten vragen. Door dit na te laten geven ze een voedingsbodem aan de geruchten dat er andere belangen mee spelen.

Theo


Volgens mij scheld iedereen op de posting van Autodropje Theo, en niet op die van jou Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:14

Insider schreef:
Hmm autodropje weet ook meer dan de gemiddelde horselover!
Ben de laatste die tegen zal spreken dropje.


Rutten heeft het team niet in zijn eentje samengesteld, daarvoor was een commissie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers