Wie heeft Sponsor of rijdt Reclame

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Wie heeft Sponsor of rijdt Reclame

Sponsor
25 (38%)
Reclame
40 (61%)

Totaal aantal stemmen: 65


CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 13:10

Dressuurstal GW opereert al in heel Nederland.......

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)


CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 13:36

napoleon schreef:
Mijn papa is mijn sponsor Haha!

Jij bent tenmeinste eerlijk.
Het geldt namelijk voor 95% van de bokkers denk ik.....

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 14:22

Margo schreef:
officieel mag je vader je niet sponoseren... Stomme regel maar toch je mag geen familie leden sponsoren dan is het niet aftrekbaar van de belasting.

Hij mag wel sponsoren, maar het niet van de VPB aftrekken. Dat is heel wat anders.

Hij mag wel de dochter van een collega drukker sponsoren (met aftrek), en die collega-drukker kan jou dan weer sponsoren.

Maar dan gaat het niet om het SPONSOREN, maar om de BELASTINGDRUK te verlagen.
Verrijking dus. Knipoog

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)


CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 15:16

KarinvdM schreef:
( Als iemand zich nog geroepen voelt... Schijnheilig

GeJe doet nog wel eens gek heb ik gehoord.........

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 12:04

GeJe"]
[...........] Alleen ruiters of stallen die constant presteren rijden met dekjes van De Ruyterij.nl.
[/quote]

[quote="Pa Zoer in DVHN schreef:
[.....]
Abert rijdt constant [.....]


Knipoog

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 15:19

GeJe schreef:
Ach niemand hoeft zich achtergesteld te voelen hoor. Ik denk trouwens dat Albert liever met "Zoer-dekjes" rond rijdt.... maar ja, ook die kan ik wel voor 'm regelen hoor... met een leuk rood/wit/blauw randje... voor als 'ie dan toch van start mag gaan in Athene Knipoog

Op elke chabrak bij elke paard:
<<v. FALDO>>

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 10:46

GeJe schreef:
Binnenkort op het strijdtoneel.... De Ruyterij's Inkognito Cool

Met dekje, deken, bontje, rijbroek, laarzen, jasje, cap, handschoenen en hoofdstel van.... juist Haha!

Come back? Knipoog

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 13:20

sannah schreef:
Ik heb vorig jaar van Harry’s Horse een reclamedeken gekregen voor op VWF-Prinsenstaddressuur. Aangezien ik na 2 rondjes al naast mijn paard lag Bloos! , heb ik nooit meer wat van hen gekregen Haha!

HUMOR dat harry's horse.......... OK dan!

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:30

vonneke schreef:
Met mijn pony's ben ik 4 jaar gesponserd door Dopharma (flink verkeerd geschreven Tong uitsteken)

Klinkt alsof je elke week een plasje mocht inleveren......... Haha!

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: K_nolan en 13 bezoekers