Waspikse ruiterdagen...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Waspikse ruiterdagen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 17:23

Nog meer mensen die volgende week rijden in Waspik? Ik doe 3 dagen mee in de B (de 19e, 21e & 23e) en doe dan geloof ik ook automatisch mee met het kampioenschap Verward ... Zondag de 25e hoop ik L1 te starten, ik ga er vanuit dat ik dan mijn wp's wel heb. En is het inderdaad op zand? Laatste keer dat ik er was (zo'n 2 jaar geleden) reden ze namelijk ook klasses op het gras!

Groetjes en misschien tot ziens!

figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 15:48

ik ben er twee jaar geleden geweest op de ruiterdagen, toen was het gewoon o pzand, misschien dat je op hun site daar info over kunt vinden!

WWWiske
Berichten: 1187
Geregistreerd: 12-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 18:52

Vorig jaar waren alleen de M en de Z op zand, de B en de L op gras, sinds een half jaar is het veranderd, ze rijden nu alle klassen op zand, wel zwaar zand hoor, ik zou maar niet al te lang losrijden, want in de 2 proeven is het ploeteren en anders is de impuls zomaar vervlogen , maar het blijft daar goed rijden en keurig alles met hekjes omheind, de jury zit alleen in een open hokje dus als je een typje bent die tijdens de proef hele gesprekken met zijn paard voert, dan moet je oppassen want ze horen alles!!!!! Haha! , ik doe ook mee, de website is: www.stalallure.com
Laatst bijgewerkt door WWWiske op 17-07-04 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Coentjuh

Berichten: 9845
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 15:17

M'n instructeur doet ook mee en als goed is mag ik vanavond met hem mee! Tong uitsteken

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 20:20

Ken ook mensen die er naar toe gaan, zondag. Wel leuk dat je er zo veel kan starten, is dat ook vnog een keer voor pony's?

Coentjuh

Berichten: 9845
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:37

Coentjuh schreef:
M'n instructeur doet ook mee en als goed is mag ik vanavond met hem mee! Tong uitsteken


OK dan! Hij werd 2x eerste bij de B met 2x 169 punten!!! OK dan!

Citaat:
Ken ook mensen die er naar toe gaan, zondag. Wel leuk dat je er zo veel kan starten, is dat ook vnog een keer voor pony's?


Geen flauw idee..... Verward

Coentjuh

Berichten: 9845
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:41

Remember schreef:
Nog meer mensen die volgende week rijden in Waspik? Ik doe 3 dagen mee in de B (de 19e, 21e & 23e) en doe dan geloof ik ook automatisch mee met het kampioenschap Verward ... Zondag de 25e hoop ik L1 te starten, ik ga er vanuit dat ik dan mijn wp's wel heb. En is het inderdaad op zand? Laatste keer dat ik er was (zo'n 2 jaar geleden) reden ze namelijk ook klasses op het gras!

Groetjes en misschien tot ziens!


Volgens mij, zat ik gisteren (maandag) achter jou? (ikke = meisje met blond haar, 16 jr) Werd jij niet een keer 4e en 3e bij de B?? Als ik het goed onthouden heb? Knipoog

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 20:51

Coentjuh schreef:
Volgens mij, zat ik gisteren (maandag) achter jou? (ikke = meisje met blond haar, 16 jr) Werd jij niet een keer 4e en 3e bij de B?? Als ik het goed onthouden heb? Knipoog


Yep, ik was 3e en 4e, maar ik kan me jou zo niet voor me halen Bloos! ! Zat jij dan aan die ronde tafel? En heb je ook gereden?

En gefeliciteerd met de punten van je instructeur! Die maakt een goed begin zo met 4 winstpunten OK dan!

Shine vond de hekjes en vooral de 'letterbakken' eng, dus de hele proef was te gespannen, terwijl ze zich tijdens het losrijden heel lekker liet werken. Woensdag de herkansing, dan zijn de hekjes en letters vast minder eng Haha! !

Coentjuh

Berichten: 9845
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 20:54

Remember schreef:
Yep, ik was 3e en 4e, maar ik kan me jou zo niet voor me halen Bloos! ! Zat jij dan aan die ronde tafel? En heb je ook gereden?

En gefeliciteerd met de punten van je instructeur! Die maakt een goed begin zo met 4 winstpunten OK dan!

Shine vond de hekjes en vooral de 'letterbakken' eng, dus de hele proef was te gespannen, terwijl ze zich tijdens het losrijden heel lekker liet werken. Woensdag de herkansing, dan zijn de hekjes en letters vast minder eng Haha! !


nee aan de zelfde tafel als jou, alleen op het hoekje Bloos

jij ook nog gefeliciteerd!!!

heb zelf niet gerede... en succes nog verder!

PS... was jij dat met dat donkere paard met die mooie goude losse ketting-frontriem?

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-04 16:36

Coentjuh schreef:
PS... was jij dat met dat donkere paard met die mooie goude losse ketting-frontriem?


Ja, dat ben ik! Moet straks weer rijden, ga nu vlechten... Mocht je er vanavond weer zijn, moet je maar even naar me zwaaien Haha!

Coentjuh

Berichten: 9845
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 16:37

Remember schreef:
Ja, dat ben ik! Moet straks weer rijden, ga nu vlechten... Mocht je er vanavond weer zijn, moet je maar even naar me zwaaien Haha!


ben ik dr niej! maar veel succes nog!!! coowle frontriem! die heb ik ook in het zilver!!!

Coentjuh

Berichten: 9845
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 11:40