Lunteren Nieuwe Heuvel winstpunt bij de paarden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Lunteren Nieuwe Heuvel winstpunt bij de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 14:16

Zaterdag heb ik 2 proeven gereden in de L1.
Ik heb altijd bij de pony's gereden en na een tussenstop van 5 jaar ben ik nu een jaar (dwz pas 2 wedstrijden) gestart tussen de paarden. Vorige zomer had ik maar 138 punten, geen les, en was het meteen al weer zat.

Nu ging ik het toch weer es proberen. Ik kwam het terrein op en stond op het punt om weer om te draaien. Zulke mooie grote paarden, netjes aan de teugel, supermooi getrekt in de middendraf etc..... Verdrietig dan zakt echt de moed me in de schoenen. ik op mn merensje (lijkt tussen die paarden wel een shetlander Tong uitsteken ), die nog niet eens lekker contstant aan de teugel loopt. De proefjes gingen opzich wel lekker maar Domi was ook een beetje nerveus en kijkering. Daarbij was het snikheet.

Toen kwam ik terug en tot mijn verbazing had ik eerste proef had ik 151 punten en de tweede proef 158 punten. Een winstpunt dus!!!

Ik dacht kom ik doe es gek en ga proberen knotjes te maken... Het lukte aardig en het stond d'r goed! Zeker tussen al die 'gewone' paarden!!!

Zie hier een Merens met knotjes Knipoog (ja het kan dus wel met een dikke langharige pony!)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
dat laatste plukje is niet gevlochten omdat die onder mn zadel verdwijnt Haha!
Afbeelding

Al met al was ik hardstikke trots op haar! Wauw weer es een winstpunt, ik kan het bijna niet geloven!

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!


Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 15:29

Dankje Hanneke!

Ja in september:
11 sept weer bij de Nieuwe Heuvel
12 sept officiele Merenswedstrijd in Arnhem

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 16:04

thanx!

Ilona zat in een andere ring! Hoe heeft zij gereden? Ik heb d'r niet gezien...

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!


Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 20:49

Bedankt allemaal!
Karin schreef:
Wat glimt jouw paard trouwens enorm! Cool


Ja he? Vinden wel meer mensen maar ik vind het "normaal" eigenlijk. Beetje lijnzaad en een wasbeurt (AH 2-1 shampoo Schijnheilig ) doet wonderen!
Ik kreeg trouwens echt pijn in mn ogen toen ik, in die felle zon, met een zwart glimmend paard, mn hagelwitte dekje erop legde. Cool



Wow Ilona heeft wel goed gereden! (ben blij dat ik niet bij haar in de ring zat dan Tong uitsteken )

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 00:17

Haha ja pas kwam ik wandelaars tegen
-wow wat is dat voor paard?
ik : Een Merens, dat is een frans bergpaardje
-nou het is het mooiste paard dat ik ook gezien heb. Ben je zeker wel lang mee bezig he elke dag, want hij glimt zo mooi, ze is zeker nog maar 3 jaar?
-ik: Nee ze is 13 jaar en dat borstelen valt wel mee.... (idd ff borsteltje erover, is soms nog niet eens nodig)
- Nou zo te zien hebben jullie veel plezier samen
ik: Dat klopt!

Haha! Pennymomentje!

Actiefoto's??? Niet van deze wedstrijd helaas....

Wel deze:
Zo liep ze in maart 2004:
Afbeelding

Nu loopt ze zo (juli 2004):
Afbeelding

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: reina en 26 bezoekers