telefonische bedreiging na jureren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:33

Pffff dan klagen na een 150 bepunte proef? Als ze klagen met 120 punten, wat onterecht is, kan ik het begrijpen. Maar als je bij elke 150 een jury moet bedrijgen...

Wat een dom mens zeg! Ze houdt alleen haar zoon/dochter in de ontwikkeling tegen om ook eens NIET een puntje te halen, om eens leren te 'verliezen'.

Wat een zielige mensen zeg...


LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 19:14

En al moet ik zeggen dat het hier in het noorden wel mee valt, of niet? Hier in Friesland zie ik zelden kwade gezichten, de meesten zijn dan al vertrokken en de jury komt zo even om de tafel koffie te drinken en hoe en wat. Het is natuurlijk wel verschillend, maar persoonlijk vind ik het hier wel meevallen....

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 19:23

amondi schreef:
Dat vind ik ook, 1 keer in de 5 jaar en de jury moet van te voren geweten hebben wat ie zich op de hals haalde er was al veel over gesproken. Verder wel eens teleurgestelde gezichten maar echt schofterig zoals hierboven?! nooit gezien of gehoord.


En kom nu niet allemaal hier wedstrijden rijden Tong uitsteken

Maar eerlijk waar ik heb nog nooit een ruzie o.i.d. gezien. De jury's worden over het algemeen haast uitgezwaaid als ze weer vertrekken! Ik zou het btw ook niet in m'n kop halen om zo'n iemand te gaan uitschelden oid....

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 19:30

amondi schreef:
O:) Schijnheilig Nee niet doen hoor, je moet de proeven hier in het Fries oplezen, anders krijg je aftrek!


Ja En je moet ze in het Fries rijden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Marije112, MarliesSam en 42 bezoekers