Wat een wedstrijd.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Wat een wedstrijd.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 21:37

vandaag zeg

Na een spontane blaasontsteking die me de nachtrust verstoorde en met een dokters telefoontje om 06:00 in de ochtend voor de wonderpillen die we om 6:30 konden op halen, gingen we onverstoorbaar toch nog gewoon naar de wedstrijd Bloos! (ondanks de branderige gevoel)
Een beetje aan de te late kant waren we wel dus wat extra tempo maken met de kalkoenen er in draaien Vork
Ik had net iets meer dan 10 minuten om in te rijden maar meer was ook echt niet nodig geweest
Tamor was erg loom en erg non-actief op het been.

Een keer een galop links en rechts om en verders veel gestapt met zo nu en dan een keer een overgangetje gemaakt naar de draf en weer naar de stap om hem een beetje wakker en actief te houden.
Éénmaal in de ring werd hij voor het gevoel alleen maar lomer. Ik heb maar het beste er van gemaakt tijdens de proef en de figuren maar zo netjes mogelijk gereden.
Proef 2 was eigenlijk alleen nog maar erger, Tamor had het helemaal gehad en was niet voor uit te branden voor het gevoel.
Hij reageerde niet of nauwelijks meer op mijn benen en ik moest er flink aan werken om hem voorwaarts te houden.
Ondanks dat harde werken mocht het "niet verwachte"resultaat er toch wel zijn Bloos!
Voor de eerste proef had ik 171 punten en voor de 2e proef had ik 163 punten OK dan! deze punten waren goed voor een 3e en een 6e prijs Haha! Ik kon mijn oren niet geloven tijdens de uitreiking...dan is het heel erg raar om je naam te horen tijdens de uitreiking van de prijzen Blond
Dus vandaag totaal 3 winstpunten en ik hoorde zelfs achteraf van een vriendin van me dat ik zelfs kans maak om geselecteerd te worden voor de Utrechtse Kampioenschappen met dit resultaat Wow! en dat wist ik niet eens....dacht dat dat alleen vanaf de L telde die selecties.
Dus al met al een top dag na een zeik nacht Knipoog

Primadonna

Danielle14

Berichten: 1334
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 22:19

Goed joh! Jij was toch ook naar Montfoort?! Ik had precie sdezelfde punten vandaag haha Tong uitsteken

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 22:23

Goed gedaan Lachen
En wie weet, naar de kampioenschappen, leuk !!
Waarschijnlijk zag het er toch erg netjes uit, ondanks je eigen gevoel... Knipoog

*Edit: Ik heb even in je profiel gespiekt, en je hebt een érg leuk beest !! *

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 12:39

Hoi Danielle, Is zeker een toeval dat we dezelfde punten hebben Haha! idd ook in Montfoort (thuiswedstrijd)

Grandeur, Lijkt me idd erg leuk om de kampioenschappen mee te rijden Tamor is pas 4 maar dat zal dan leuk op zijn cv komen te staan Knipoog en bedankt voor je compliment dat je het een leuk beessie vind OK dan!

Primadonna