yes yes yes!!!! :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

yes yes yes!!!! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 16:52

ik had laats foto's van mijn paardjes er op gezet en zei dat het erg goed ging.. nou zaterdag had ik wedstrijd.. ik had 2 super proeven.. egt waar. nou ik dacht ongeveer eerste proef 158 ongeveer 2de ongeveer 150 omdat er een hele strenge jury zat. en ze had in de m1 ook al niet zo heel hoog gejureerd.
wij naar de tent toe.. blijkt heb ik voor de eerste proef 163 pnt was helemaal blij ik maakte een sprongetje toen ik mijn coupon zag iedereen keek mij aan Bloos
en voor mijn 2de proef had ik 154 jammer maar was wel super tevreden en daar gaat het eigenlijk om!

nou de prijsuitrijking was tegen half2 ongeveer.. duurde heel lang want ik reed in ring 7 en 8 en natuurlijk beginnen ze bij ring 1 na eentijdje wachten werd er gezegt: ring 7 klasse m2 D/E gewonnen door angela snippe met promises ik super blij Haha!
toen ring 8 werd er gezegt: ring 8 klasse m2 C/D/E gewonnen door angela snippe met promises.. nou mijn dag kon niet meer stuk!!! Haha!

wij zater met z'n 4en in de ring m2 dan. 1 meisje die normaal heel vaak prijs heeft heb ik gewoon 2 keer er af gereden terwijl zij mij er altijd afrijdt.. Schijnheilig haha en zij keek mij al zo stom aan toen ik bij de prijsuitrijking naar voren heen liep... maar jah daar gaat het niet om... mijn paardje heeft veel lekkers die dag gehad..

owjah wij waren trouwens in bruchterveld.

Evita sue v. Uphill M1 + 12
Ferox v. Uphill M1 + 16
Gediplomeerde instructrice en jurylid M2 dressuur


Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 20:58

dank je:D

Evita sue v. Uphill M1 + 12
Ferox v. Uphill M1 + 16
Gediplomeerde instructrice en jurylid M2 dressuur


Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 18:43

dank u dank u.. Tong uitsteken

Evita sue v. Uphill M1 + 12
Ferox v. Uphill M1 + 16
Gediplomeerde instructrice en jurylid M2 dressuur


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 bezoekers