Friesepaardendag te Hoofddorp (2 winstpunten)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BenI

Berichten: 274
Geregistreerd: 09-02-03

Friesepaardendag te Hoofddorp (2 winstpunten)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 12:29

afgelopen zondag 4 juli was er de friesepaardendag in Hoofdorp. Tijdens deze dag waren er veel dressuurstarts van B tot Z.

Met mijn Friese verzorg Ster Ruin Siebe zou ik hier mijn tweede wedstrijd met hem in de B gaan rijden. Ik rijd Siebe nu 3,5 maand en we hebben 2 weken geleden onze eerste wedstrijd gereden (145 en 148 punten) .

Afgelopen zondag was dus de tweede keer dat we zouden starten en de eerste keer dat we op gras reden. Het inrijden ging werkelijk super op wat kleine bokjes en een luchtsprongbok na. Haha!

De eerst proef (B8) ging goed, ik vond het zelf wat slordig maar verwachte wel goede punten. Scheve mond

De tweede proef (B7) ging minder goed, het was een mollenveld waar we op moesten rijden en hij viel terug in tempo.

Maar voor de eerste proef hadden we 156 punten en voor de tweede proef een 3e plaats (van de 13) met 157 punten. OK dan!

Ik ben erg tevreden met de uitslag en mijn paardje gedroeg zich tijdens de parade met 124 paarden ook heel braaf. Cheese!

Een super dag dus, nu maar weer verder trainen en wellicht dat het dan volgende keer weer beter gaat.