Tja... een wedstrijd met gemengde gevoelens..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Tja... een wedstrijd met gemengde gevoelens..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 17:26

Heejj allemaal,
Vandaag heb ik wedstrijd gehad in Beek en Donk. Ik moest om half 12 rijden, dus moesten we om ong. kwart over 10 aanrijden vanaf stal. Ik was om half 9 op stal. K heb Bon lekker gepoetst en gevlochten en zijn beentjes gewassen. K kon alles lekker op mijn gemak doen en k was helemaal niet zenuwachtig.
Meike (Zilverster hier op bokt) zou mee gaan om foto's Cheese! te maken en om te groomen Knipoog , dus zij arriveerde om 10 uur op stal. Samen hebben we gewacht tot papa er was met de trailer en toen zijn we rustig op weg gegaan naar concours.....
Toen we Beek en Donk binnenkwamen rijden begonne de trubbels.. Een straat waar we eigelijk door moesten was afgezet, dus moeste we helemaal omrijden. Gelukkig heeft mijn vvader een ingebouwd navigatiesysteem in zijn hoofd *LOL* anders hadden we het nooit gevonden!
Eenmaal op concours (ik was blij dat we door de omleiding tog nog een beetje op tijd waren) begon ik rustig met opzadelen. Zijn zadel zat er al op toen mijn vader ineens zei: "uhmm Sanne.. waar is je hoofdstel?" Ooh oliebol dacht ik want dat lag nog op stal... lekker slim sanne Bloos !! Dus papa snel de trailer los gekoppeld en snel terug naar stal om mijn hoofdstel te halen... Een half uur later komt hij terug, ik had me intussen al omgekleed en was klaar om erop te gaan... Dus snel hoofdstel omgedaan en naar het losrijterrein.. Zat ik in het begin ook nog bij de verkeerde ring, dus een grote stressboel... Toen ik op het goede inrijterrein was, was het meisje dat voor mij moest al op de helft van haar proef. Dus Papa naar de jury om te vrage of ik niet wat later kon. Nee dat kon niet omdat er 2 waren uitgevallen en ik dus al de laatste was Schijnheilig ! Het kwam er dus op neer dat ik nu ongeveer de ring in moest.. K heb hem een beetje losgedraaft en dat was het.. Dus ik de ring in.. Een groot spanningsgebeure.. Een groot deel van de proef heeft ie flink met zijn hoofd omhoog gelopen (is mijn schuld hoor.. niet dat je denkt dat ik Bon nou de schuld geef ) en ik had voor mijn gevoel nog nooit zo slecht gereden.. Het enige goede aan de proef waren sommige stukjes mooi voorwaarts neerwaarts en de hele proef een lekker tempo OK dan! !
Na de proef was ik dus best uuhh boos op mezelf.. vraag maar aan meike als je me niet geloofd Schijnheilig . Ik was bang dat ik geen winstpunt had en dat ik nu niet naar de brabantse kampioenschappen mocht (zou ik anders wel mogen met een 3e en twee 1e plaatsen bij de vorige selecties). Ik was bang dat ik het mezelf nooit meer zou vergeven Haha! .
Maar goed.. na de proef hebben we bon naar huis gebracht en zijn we daarna terug gegaan voor de prijsuitreiking.
Inmiddels was er iemand van de ponyclub gearriveerd waar ik mijn hele zonde tege kon opbiechten Tong uitsteken . Toen kwamen de lijsten. Ik en degene van de ponyclub gaan kijken en wat denk je???
2e met 171 punten.. Ik kreeg spontaan de slappe lach! Ik had niet eens ingereden... T enige dat er als opmerking op mijn coupon stond was: De proef leek een beetje gespanne! Vind je het vreemd als je niet inrijd Tong uitsteken K ben nu erg trots op mijn paardje Lovers k had niet gedacht dat t nog zo goed was... Toen kreeg ik mijn beker, en de jury rijkte ze uit. Ik zat net weer tege papa te vertelle hoe raar ik het vond en toen zei de jury tege mij: "Ja.. als ik die combinatie daar zie (hij wees naar een meisje die daar met een pony rondreed) dan zie ik een pony en een ruiter, toen ik jullie de ring in zag komen zag ik een pracht combinatie, daarom heb je zoveel punten en ben je toch nog zo goed geeindigt.. ookal dacht je zelf dat t slecht was, jij en je pony zijn gewoon een combinatie waar je als jury op MOET letten" Haha!! Dit vond ik toch wel een heel mooi compliment!!!
De foto's zal ik er deze week opzetten en dan geef ik wel eve een link..
Ik heb vandaag iniedergeval een les geleerd, en ik zal nooit meer mijn hoofdstel vergete Clown !

Groetjes Sanne
ps. Ik wil Meike ook heeeeeeeeeel erg bedanke, zonder jou was ik helemaal in de stress geschoten!

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 17:30

gefelciciteerd met je 2e plek alsnog Haha!

Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 17:41

jeeeeej wat een verhaal!!!!!!!! gefeliciteeerd in ieder geval

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 18:27

Zo, dat viel dus heel erg mee uiteindelijk Haha!
Fijn hoor!
Gefeliciteerd met je tweede plaats en succes op de Brabantse Kampioenschappen OK dan!

carow

Berichten: 362
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:13

Jeej wat een verhaal zeg Lachen wel gaaf hoor en gefeliciteerd met je 2e plaats OK dan!

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 20:15

dankjulliewel Lachen ik had t zelf echt niet verwacht!

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:01

Woow, wat een verhaal zeg.
Gefeliciteerd met je 2e plaats Lachen
Superveel succes op de kampioenschappen!!!

BJuwel

Berichten: 979
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:03

Ashleytjee schreef:
jeeeeej wat een verhaal!!!!!!!! gefeliciteeerd in ieder geval


MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 18:50

Dankjewel *LOL* !

anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 19:13

Tsja lastig dat je je hoofdstel was vergeten Clown
MaJa..zo zie je maar een jury kijkt niet alleen naar het rijden maar ook naar de combinatie Knipoog

Succes op de kampioenschappen Haha!

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 20:26


TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 21:52

das nog eens een verhaal maar iig GEFELICITEERD!!

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 12:11

MyBonfire schreef:
ps. Ik wil Meike ook heeeeeeeeeel erg bedanke, zonder jou was ik helemaal in de stress geschoten!


Graag gedaan Sanne Haha! Vond het leuk om mee te gaan.
Er zaten idd mooie stukjes tussen waar er een paar van zijn vastgelegd. Als Bonny beter is ga ik nog wel een keer mee voor gewone rijfoto's Lachen

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 12:16

afgesproke Knipoog !

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 12:34

gefeliciteerd!!
haha herken mezelf wel een beetje in je verhaal.... vergeet af en toe ook nog weleens wat enzo Bloos

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 12:46

Zo'n verhaal heb ik ook eens gehoord van de vriendin van m'n broer, haar stiefvader was het hoofdstel vergeten mee te nemen, toen hebben ze daar ter plekke een nieuw hoofdstel bij elkaar gekocht in zo'n rijdend winkeltje. Tong uitsteken

Nog gefeliciteerd! OK dan! Ik zou me echt helemaal doodgestresst hebben, denk ik zo. Bloos
Laatst bijgewerkt door Mews op 06-07-04 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 12:49