Afgemeld, maar hoe bewijzen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Afgemeld, maar hoe bewijzen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 18:23

Naar mijn weten heb ik me ruim drie weken terug afgemeld voor een wedstrijd van 4 juli. Dit omdat ik waarschijnlijk geen vervoer zou hebben, en mijn (jonge) paard toch al voor twee wedstrijden in juli stond ingeschreven, en ik dat wel genoeg vond.

Ik heb dit gemeld bij degene van het secretariaat waar ik me afmelde, zij heeft al mijn gegevens genoteerd, zei ze, en zou me van de lijst afhalen.
Nu was ik aan het rondkijken op de startlijst van de wedstrijd, maar ik stond er evengoed op! Dus ik gebeld, en gezegd dat ik drie weken terug had afgemeld. Ik had dezelfde vrouw aan de telefoon, ik herkende haar stem.....maar ze zei me gewoon glashard dat ik me niet had afgemeld Scheve mond
, en dat ik dus een boete zou krijgen als ik niet zou komen.

Ik stond met mn mond vol tanden, en heb gezegd dat ik zou proberen om zondag toch te komen, maar wat moet ik hier nou mee? Ik weet zeker dat ik me heb afgemeld, maar ik kan natuurlijk niks bewijzen als zij zegt van niet Verward


Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 18:34

Ja, das idd wel een goede. Ze moeten me wel hebben de laatste tijd, in Hippolytushoef ben ik over het hele terrein omgeroepen voor een proefje waar ik me nooit voor had aangemeld (das nu netjes afgehandeld trouwens, hun schuld). En nu dit, nouja ik ga wel gewoon zondag........Gaan er nog meer mensen naar Andijk? Haha!

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 22:12

Dat weet ik, en daarom heb ik me drie weken van tevoren afgemeld,terwijl de sluitingsdatum twee weken vantevoren was.

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-04 20:45

hmmm, dat ga ik dan toch wel doen denk ik...voelde me echt banketstaaf. Maar sophie_kurk, als ik niet ga, moet ik toch het inschrijfgeld betalen, en dat is dan weer wat meer dan 3,50. Dus ik ga toch maar, morgenochtend..


Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 14:15

Okeej......Nu stiekem toch wel blij dat ik gegaan ben, het was dus mn allerallereerste wedstrijd met dit paard.........
En ik was gewoon eerste met 175 punten! Gelijk ook een zak lucerne, omdat ik de hoogste punten van de baan had.....ben echt superblij!

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 15:15

In de B, wou eigenlijk ook nog gaan oefenspringen..maar dat was een beetje tegelijkertijd, dus dat komt de volgende keer dan wel weer.

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 20:11

Dankje! Ben er nog steeds een beetje verbaasd over, omdat het naar mijn gevoel 'gewoontjes'ging. Maar goed, ik mag niet klagen,denk ik zo!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers