Voorselectie pavo Vrouwenpolder, wie gaat?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ArianneF

Berichten: 334
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Grijpskerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 15:11

ja ik ben geweest, zie topic pavo cup selectie

Yvonne: B dressuur / Jupiter: M1 dressuur - B springen - L SGW / Silvano: Z2 dressuur - B springen / Winston: Z2 dressuur


ArianneF

Berichten: 334
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Grijpskerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 15:29

pff ik weet het ech nie meer... er waren er 2 met 78 punten en de rest ging niet door... bij de 5 jarigen..

Yvonne: B dressuur / Jupiter: M1 dressuur - B springen - L SGW / Silvano: Z2 dressuur - B springen / Winston: Z2 dressuur

ArianneF

Berichten: 334
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Grijpskerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 15:32

oh ik keek ff op de startlijsten en kan het me weer wel herineren, door de vader...

ik dacht dat die maar weinig punten had, in ieder geval geen 60....

ergens in de 50... 53 misschien??

ik durf het niet met zekerheid te vertellen

Yvonne: B dressuur / Jupiter: M1 dressuur - B springen - L SGW / Silvano: Z2 dressuur - B springen / Winston: Z2 dressuur


ArianneF

Berichten: 334
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Grijpskerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 15:33

tsja... ze vonden de rest nie goed genoeg.. zat ook veel verschil in... ze ginge van 78 naar 65 ofzo

Yvonne: B dressuur / Jupiter: M1 dressuur - B springen - L SGW / Silvano: Z2 dressuur - B springen / Winston: Z2 dressuur

ArianneF

Berichten: 334
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Grijpskerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 17:53

Ik heb zelf ook meegedaan in vrouwenpolder, en ik heb inderdaad paarden gezien waarvan ik dacht: waarom kom je...

het is heel leuk om mee te doen, en ik had het ook nog nooit gedaan, had geen flauw idee wat ik ervan moest verwachten.
Omdat ik nu in het L2 zit, omdat ik zeeuws kampioen in de B was, omdat ik toch wel de meeste wedstrijd win, en veel complimenten krijg over mijn paard, dacht ik van, nou ik ga lekker meedoen Lachen

maar als dit niet het geval geweest was zou ik het ook niet in mijn hoofd gehaald hebben, daar zou ik niet genoeg zelfvertrouwen voor gehad hebben.

de punten die ik heb gehaald 60.5 vond ik wel terecht. Mijn paard was ontzettend heet, vond het heel erg spannend, is nog erg jeugdig soms. Hij ging er ook vandoor in de galop. Maar zijn gangen waren wel mooi, zag ik op de video terug. natuurlijk niet genoeg voor naar ermelo, daar hebben ze gelijk in. Maar ik wilde gewoon weten wat de experts er van vinden, want iedereen kan wel zeggen wat een leuk paard. nu weet ik wat ze ervan vinden, en nu weet ik ook dat hij voor het M1 voldoende loopt.

Ik heb ook hele mooie paarden gezien, en ben nog getuige geweest van een valpartij bij het losrijden. Maar dat paard, wauw! echt mooi. Nu weet ik even niet meer welke het was, maarja..

Yvonne: B dressuur / Jupiter: M1 dressuur - B springen - L SGW / Silvano: Z2 dressuur - B springen / Winston: Z2 dressuur

ArianneF

Berichten: 334
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Grijpskerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 18:06

Pipo schreef:
Dat was de Gribaldimerrie Haha! Die werd eventjes een klein beetje stout van de spanning waarschijnlijk.


haha ja dat ging nogal Lachen

Yvonne: B dressuur / Jupiter: M1 dressuur - B springen - L SGW / Silvano: Z2 dressuur - B springen / Winston: Z2 dressuur

ArianneF

Berichten: 334
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Grijpskerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 18:32

Pipo schreef:
Het nichtje wat erop zat was daarna niet zo blij volgens mij toen hij de ereronde voorop moest.

Hij viel ook wel hard volgens mij. Hij bleef nog verrassend lang zitten.


ja dat vond ik ook, want 't paardje deed me toch een potje lelijk!
en ik zag mijn paard ech zo kijke: wow wat gaat die doen. Dus ik halthouden, en later wil ik weglope, begint ie ook al opzij te lopen. dus ik oh nee he sil blijf jij nou maar lekker bij mij Lachen

Yvonne: B dressuur / Jupiter: M1 dressuur - B springen - L SGW / Silvano: Z2 dressuur - B springen / Winston: Z2 dressuur


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers