Super gezellige wedstrijd,met prijs en veel winst!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Super gezellige wedstrijd,met prijs en veel winst!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 21:44

Vandaag was ik op concours in Liempde. Ik reed met iemand mee met de vrachtwagen, en had die nacht daar geslapen. En natuurlijk ook voetbal gekeken. (Was trouwens een geweldig spannende wedstrijd!) En daarna nog een uurtje de kroeg in gegaan om wat te feesten, dus om een uur of 2 lagen we in bed.

Maar ondanks de slaperigheid, was het een geweldig leuke wedstrijd!
Super fijn terrein, en mooi weer.
Ik moest mn eerste proef om 11:45. Ik had lekker de tijd genomen om los te rijden, en daarna mn proefje te rijden. we waren mooi op tijd, dus geen gehaast en gestress... Ik was ook helemaal niet nerveus, en mn proef ging aardig lekker. Alleen ik moest C-M arbeidsstap, en dan M-E van hand veranderen, alleen ik was een beetje aan het dromen, en reed M voorbij. Maar dat staat helemaal niet op mn coupon. Had de jury gewoon niet gezien Haha!.

Mn 2e proef was om 2 uur. En die ging gewoon geweldig, ik hoefde niets te doen, ik had geen gewicht in mn hand, alleen been erbij, en zitten. de proef ging ook zo lekker! De fijnste die ik tot nu toe heb gereden..


Resultaat: 1e proef: 2e met 170 punten
2e proef 5e (Net geen prijs) met 169 punten.

Nu heb ik 10 winstpunten, tijd om over te stappen naar het L1... Haha!


Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 22:18

Dankjewel Haha!


Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 23:03

Dankjulliewel!!! Haha!



De startcoupon van de 2e proef was dan ook errug eentonig:
De hele tijd maar:
6,6,7,7,6,7,6,6,6,7.... En Alleen voor verzorging een 8. Maarja, er stond geneens commentaar op mn coupon, dus de jury zal wel net zo tevreden geweest zijn als mij... Haha! Maar ik wist niet dat het zo snel zou gaan, ik ben net een maand bezig met wedstrijden... Echt super trots ben ik op Ixo *LOL*, Ben echt ZO blij dat het zo lekker gegaan is!!!!!!!
Laatst bijgewerkt door Angeliek op 28-06-04 23:41, in het totaal 4 keer bewerkt

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-04 14:58

Desiree schreef:
Gefeliciteerd! Snel naar L1 met Ixo! het klikt enorm tussen jullie, is het niet?


Ja, het is zo een ontzettend fijn paard. Maar als je op hem zit op wedstrijd, voel je ook dat ie gewoon echt voor je gaat lopen, hij vind het werken gewoon leuk!

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-04 15:16

r00z schreef:
ik feliciteer je ook nog eenss, goed van jou en je pony Tong uitsteken, heb je hem/haar al lang?? Haha!


Danjewel.
Ixo is trouwens een paard, en hij is niet van mij. Ik rij er nu zo'n 2 maanden op... Het is een ontzettend meewerkend paard, Thuis en op wedstrijd.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers