Leeftijdsgrens YoungRiders niet naar 23 !

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DaniellevA

Berichten: 432
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:45

Theo bedankt! Knipoog
Ik had het van Vincent Voorn te horen gekregen en die was ervan overtuigd,hij had het namelijk van de bondscach gehoord,zo liet hij me een paar weken geleden weten.Denk dat er veel mensen teleurgesteld zullen zijn nu.
Laatst bijgewerkt door DaniellevA op 28-06-04 14:48, in het totaal 1 keer bewerkt



DaniellevA

Berichten: 432
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:26

gomir schreef:
Moet je Z of ZZ(1 of 2 sterren) zijn bij de YR Verward
(heb net mijn B-debuut gemaakt en wordt 20 dit jaar dus dat wordt dan wel heel hard doorrijden Knipoog )


Je moet ZZ-Licht gestart zijn. Lachen

DaniellevA

Berichten: 432
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 15:08

Het rare is nu dat M.Withages- Dieltjens zegt dat alles bij het oude blijft voor dressuur en springen,maar er nog steeds mensen zijn (lees: met functie bij FEI/KNHS) die zeggen hier nog niks van te weten en er nog steeds onderhandelingen gaande zijn. Scheve mond

DaniellevA

Berichten: 432
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 15:38

wendela schreef:
En ik had juist in nijmegen weer gehoord dat het voor 95 % door ging!!!!Aan de ene kant vind ik het een goed idee maar aan de andere kant zie ik dat niet meer zitten .... ben eigenlijk blij dat ik nu mijn eigen plan kan trekken en niet meer alles verplicht ben . We zien het wel waar het schip strant!!!!! Alles goed met je daan ?? sneu voor je dat je lieverdje overleden is . Ik denk toch dat ik voor die tussen klasse zou kiezen . Ik stem ook voor JONG ORANJE !!!!!!!!! Dus acco mss toch nog samen in een team ...........



Ja dank je wel,alles gaat weer redelijk goed nu! Lachen

Ik hoop ook dat ze er een tussen klasse bij maken of in ieder geval wat doen voor de ruiters/amazones die YR af zijn,dan zullen er veel meer ruiters/amazones toch doorgaan en de mogelijkheid hebben toch door te breken. Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers