Almelo was MODDERIG!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Almelo was MODDERIG!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 22:10

Ben dus maar huiswaarts gekeerd Boos!
OP zich was het echt een geweldig concours. De eerste dag ook lekker gereden, en gewonnen Lachen (waar ik erg trots op ben)
De dag erna werden door het enorme noodweer mijn proeven afgelast, ik moest pas in de avond rijden. De ochtend erna moest ik heel vroeg.
Het had heel de nacht geregend, en het springen werd afgelast, maar het dressuur hebben ze doorleuk door laten gaan.
Ik heb me er maar niet aan gewaagd, vond het niet echt fijn voor mijn paard. Hij heeft het nl al nooit zo op een wat gladdere bodem, en dit was gewoon een blubberzooi. Die van mij zou er zo een blessure oplopen, en dat risico vind ik een beetje onnodig voor een onnozel proefje. Dat was het mij dus echt niet waard....Dus maar rondje over het fietspad rond het terrein wezen stappen.
Vol goede hoop stond ik vanochtend vroeg op. Het was een zandbodem.. dus als de zon nou eens ging schijnen.. Boos!
Helaas.. het regende nog net zo hard. Na wat bellen bleek dat ik morgen nog met de selectie voor mijn kring mee kan doen.. Mijn voorbereiding is met twee dagen niks doen verre van optimaal, maar ach, ik rijd gewoon mee.
Dit was de laatste druppel die mij huiswaarts deed keren.
Al met al was het er wel heel gezellig. We hebben wat afgelachen.. door de modder ploeterend. Voordat er hout was gestrooid maakte het ook echt niet uit HOE je liep.. gewoon ogen dicht en met je enkels door de modder, hahaha.. Ik zat gelukkig in een bungalowtje, dus we konden ons nog wel vermaken. Ik heb wat medelijden gehad met de mensen die in die tentjes stonden te kleumen..
Voor de mensen die er nog zitten... Veel succes!

OK dan!

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 23:46

hahaha ik heb het gehoord jah van de blubber.. ik zou ook mee doen maar heb het toch maar niet gedaan.. ik kon trouwens ook niet.. maar jah. misschien had ik dan toch nog wat geluk gehad omdat ik bij de pony's rij. en niet bij de paarden.. eigenlijk hebben de pony's het gras al kapot gemaakt maar jah.. het is toch jammer dat je hier door niet kon rijden en natuurlijk door de regen.. maar jah wat doe je eraan...
verder veel succes

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 00:02

Jah joh niks aan te doen! De eerste dag heb ik dan nog kunnen rijden, en toen was ik nog 1e ook... kleine troost Lachen
Voor de rest was het erg zonde, het had zo mooi kunnen zijn. Maar ach... er zijn zoveel wedstrijden...

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 00:03

jah dat is waar.. volgend jaar beter.. Lachen

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 00:08

Ga jij naar de Rijssense paardendagen?

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 00:09

jep morgen jij ook??? in de m2 rij ik om half2 en 2 uur

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 00:21

uhm angela hoe zie jij eruit anders kan ik je nog niet meeten

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 22:51

Ik ga niet naar de Rijssense paardendagen.. Is een beetje ver voo rmij.. Vind een keer die reis richting Almelo al ver genoeg, vond het ergjammer dat het zo afgelopen is.. Niks aan te doen, volgende keer beter!

c_alsemgeest

Berichten: 20629
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:49

Bij ons kwamen er woensdag avond ook al een paar terug... wat een blubweer Boos!

inkiepinkie

Berichten: 355
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Vriezenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:23

ja het was super zonde!!!!!!!!!!!!! is altijd super concour,,maar er was nix aan te doen ook al vond ik dat ze de paardne een dag of 2 bij dressuur ook hadden moeten stil leggen want het was niet te doen! maar ondanks dat hebben ze met de finales mooi weer! vandaag: zondag.. en ondanks alles tog een super ruiterbal gehad!!!!!!!!!!! Volgend jaar gewoopn weerkomen!!

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 23:38

Jah, als het gaat met mijn studie ben ik dat ook zeker van plan!!
Vind het wel erg jammer dat ik het ruiterbal heb gemist!

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 00:32

volgend jaar ben ik zeker weten aanwezig of er moet wel iets tussen komen. hopen dat ook alles lukt met mijn studie

Esje75

Berichten: 302
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 10:04

Wij zijn ook bijna weggespoeld daar. Was erg jammer want ik vind het concours altijd erg gezellig!! Maar nu hebben we wel lol gehad, maar helaas weinig kunnen rijden.......
Ik was groom maar zat net zo onder de modder als iedereen!! De tent was gelukkig wel goed blijven staan, we hadden een goed plekje!
Op naar volgend jaar en dan maar duimen voor beter weer!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 11:06

Hahaha ja het was echt een ZOOI!! Heel erg vies . Maar ja wel gezellig. Jammer dat er zoveel afgelast is... Volgend jaar beter *LOL* .

tam20
Berichten: 1281
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 23:28

Was inderdaad 1 grote modderpoel daar,
ik heb wel alle wedstrijden gereden, ondanks de slechte bakken, was ik erg tevreden.
Verder was het helemaal top dit jaar. Heb me anderhalve week geweldig vermaakt, elke avond was het feest OK dan!

Sjaantje ik heb jou tijdens de prijsuitreiking gezien. Meisje uit mijn team was 1e in het L met de finale. Heb nog wel een foto waar jij ook op staat dus als je die wilt hebben moet je even je emailadres PBen.

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 12:51

Was volgens mij nog een aardige boktmeeting daar Lachen