Geslaagde afsluiting in de B --> SGW Hooge Mierde

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bashuk

Berichten: 771
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: omg.breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:41

Lielle schreef:
super chantal, je hebt mij nog wel gehoord op de waterbak denk ik Haha! Ik heb trouwens een foto van je, die zal ik wel plaatsen morgen.

Weet iemand wat er nou gebeurd was in het L ponies?

nr 161 wqas over de kop gegaan bij hindernis 10 ! ik was 162 dus zat er vlak achter!! ik werd gevlagd en mocht er langs rijden. super erg! echt zielig voor dat meisje ze was eerst buiten westen en daarna kwam ze bij en had pijn in dr nek

Mensen met Arabische paarden hebben hemel op aarde.. meer weten? klik HIERof HIER
SGW, meest veelzijdige tak van de sport voor ruiter en paard, &nd I love It ! meer weten? klik HIER



Bashuk

Berichten: 771
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: omg.breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:45

Lielle schreef:
Bashuk, dan heb ik jou nog wel zien rijden, had me niet gerealiseerd dat jij dat was. Rottig voor dat meiske, ik schrok nogal toen het zolang duurde.


haha die Gele Knipoog
ja jeetje ik schrok ook ze hebben het het ook 30 min moeten stil leggen. en je werd bijna omver gereden door Jeep's en Quad's

Mensen met Arabische paarden hebben hemel op aarde.. meer weten? klik HIERof HIER
SGW, meest veelzijdige tak van de sport voor ruiter en paard, &nd I love It ! meer weten? klik HIER

Bashuk

Berichten: 771
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: omg.breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:12

Scum schreef:
:j Ben toch wel benieuwd hoor Knipoog

Bashuk, weet je toevallig ook wie de L pony's heeft gewonnen? Was dat misschien Iris?


jep Iris Vereyyt ! opf hoe je het ook schrijft Bloos mt dr andere pony was ze 3e! kei goed. ik was 7e's uiteindelijk

Mensen met Arabische paarden hebben hemel op aarde.. meer weten? klik HIERof HIER
SGW, meest veelzijdige tak van de sport voor ruiter en paard, &nd I love It ! meer weten? klik HIER


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 bezoekers