vandag me eertse landelijke wedstrijd!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

vandag me eertse landelijke wedstrijd!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 00:45

Hoi ik had vandaag me eerste landlijke wedstrijd. Ik was er lekker optijd zodat ik dr lekker rustig kon losrijden. *LOL*. Ze liep echt supper goed OK dan! met het losrijden. En na een uurtje losrijden was het dan zo ver ik zat vol met zenuwe, komt me moeder naar me toe dat ik niet mag starten Huilen Verdrietig Huilen . Dus ik vroeg waarom niet Verward .
Had me pa niet de inentings boekje bij zich , en het stond ook niet in het paspoort gescheven. Dus nou mocht ik niet meedoen Huilen Boos! Huilen .
Maar nou vergeet ik hem nooit meer , en me vader gaat het maandag gelijk in het paspoort laten zetten door de dierenarts *LOL*
Maar me ponytje weet nu wel wat het is *LOL* dus ze heeft er wel wat van gelerd , ik had verwacht dat ze onwijs druk zou zijn maar ze was echt supper leif OK dan! .

groetjes sanne

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 07:28

Wat ontzettend sneu voor je, zie het maar als een leermoment. Jammer dat je niet HC kon starten, maar op een echte wedstrijd is dat erg moeilijk. Volgende keer veel succes en dat de winstpunten maar binnen mogen stromen.

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 09:03

Ik dacht dat,als je je eerste wedstrijd had,je mij even op de hoogte zou brengen,zodat ik zou kunnen komen kijken >;)
Maar jammer dat je vader die inentingspapieren vergeten was,waar was het trouwens?

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:57

Sneu voor je!
Hoop dat jij en je pony er toch wat van geleerd hebben!
Nu is je pony wel vast aan ander terrein gewend en weet hij een beetje wat hem allemaal te wachten staat....
Volgende keer beter!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:59

Och dat is natuurlijk niet leuk, nee. Maar je hebt er wel iets van geleerd. Het is toch jou fout en niet die van je vader. Volgende keer alles zelf checken. Maar je pony heeft nu wel mooi wat ervaring opgedaan.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:08

Een waar woord, je blijft altijd zelf verantwoordelijk. Saskia reedt al M dressuur toen ik een keertje niet voorlas: en groeten aan het eind van de proef, dus hield ze wel halt en verliet zonder groeten de baan, daar kreeg ik natuurlijk de "schuld" van, helaas voor haar had de jury dat gehoord en schreef op het protocol: Amazone dient de proef te kennen! Je moet altijd zelf opletten.