Woei, vandaag eerste keer L1 met Hof!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Woei, vandaag eerste keer L1 met Hof!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 13:57

Jaha... Vandaag was het zo ver, Hof en ik gingen voor het eerst L1 Tong uitsteken We reden niet voor de punten, maar voor de ervaring! Aangezien ik weet dat ik met Hof nooit hoog zou scoren... Daarom was mijn doel vandaag ook met hem om sowieso 1 proef in de 140 te rijden Haha!

Het inrijden ging op zich wel fijn, heb hem lekker losgereden op stelling, aangezien het rijden gisteren niet wou (We hadden weer es ruzie). Op het laatst kwam ie uit zich zelf stukjes lekker naar onderen. Instructrice was er ook nog, die heeft nog een paar aanwijzingen enzo gegeven Lachen

De proeven gingen lekker voor mn gevoel! De eerst ging het fijnst, daar had je alles lekker vlot achterelkaar, en toen bleef Hof er ook goed met zn koppie bij. De tweede proef was dat niet zo, en hij doezelde dan ook helemaal in. Dat zag je ook gelijk aan de punten, bij impuls hadden we een 5. Bij de eerste proef had ik iets eind 140 (147 ofzo) verwacht, en bij de tweede iets van 142...

De punten waren heel anders Party!! !!
Eerste proef hadden we 152, en de tweede 151!! Woei, 2x in de 150 !! Nu hadden we ons doel niet bereikt, maar dit is nog beter Haha! Haha.

Bij de eerste proef een 5 (slechte kant) en een 6 voor het wijken. En bij de tweede proef een 5 (weer slechte) en een 7!! En voor de middenstap een 6 en 7!

Er zitten in beide proeven punten die echt beter kunnen, daar kunnen we lekker mee bezig straks. Maar nu eerst ... 2 maand geen wedstrijd, dus lekker lange buitenritten enzo maken!!

Ik heb nu een fijn gevoel aan het rijden overgehouden, ondanks dat dat gisteren absoluut niet zo was... Knipoog


Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 14:03

Dankje!

INkie schreef:
Wel even je onderschrift aan passen he Tong uitsteken

Ow ja Goed dat je het zegt Tong uitsteken


Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 14:06

marije1987 schreef:
He! Ik vind je punten echt super hoor, voor de 1e x L! Haha! Ik had 154 en 144, snap niet waarom want ze liep wel aardig maja, volgende x beter. Tong uitsteken Scheve mond Waarom heb je 2maand geen wedstrijd meer dan?

Ja, ik snap jouw punten ook niet bepaald, ze liep (vooral de eerste proef) netjes!!

Omdat elke keer als er wedstrijd is, of ik niet kan, of mn vader niet kan Haha! En ik vind het eigenlijk ook wel even lekker! Is ook wel even goed voor Hof denk ik... Lachen

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 21:01

PePpeRL0vE"]
go Hof! gewoon in de 150! ik wist het wel Tong uitsteken
nou ff lekker rustig aan doen met hem he Haha! heeft ie wel verdient!
[/quote]
Ja joh Haha! Jij bent helderziend Knipoog (ofzo)
Idd, en als jij komt... Gaan we ook lekker elke dag buitenrijden Haha! (als je dat wilt?)

[quote="_Emma_ schreef:
En jij maar zeuren over Hof... Tong uitsteken nee grapje!

Bloos!

Thuis vraag ik gewoon meer van hem op wedstrijd, en dan gaat ie finaal tegen me in... En het is gewoon niet leuk als je thuis zowat elke keer eindigt met ruzie...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 3 bezoekers