Voor Eleonoor, andere Maasdijkstarters en de rest!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Voor Eleonoor, andere Maasdijkstarters en de rest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 10:44

Ik en Safier hadden gisteren wedstrijd in Maasdijk. Was echt heel fijn rijden en mijn paardje heeft zich echt super gedragen Bloos Voor het eerst zijn we beide proeven doorgekomen zonder bokken, want mijn paardje kan nog wel eens een beetje overenthousiast worden Tong uitsteken maar hij is ook pas net 5. En we waren tweemaal eerste met 163 en 174 punten in het L1 *LOL* Heb nu na 3 wedstrijden al weer 8 winstpunten Bloos

Maar het leukste was nog dat ik de beste punten van de hele dag had (over alle klassen Bloos ) en nou hebben we een heel mooi deken gewonnen Haha! Hij past Safier precies en staat heel mooi op mijn stoere knollie Haha!

Ik kwam Eleonoor ook nogtegen want die reed ook in het L1, helaas moest ik gelijk weg voor de vaderdagvisites Schijnheilig Maar zoals belooft hier de afloop van mijn dag Lachen

Groetjes kim en Safier

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 13:38

Gefeliciteerd, je had toch ook nog een deken gewonnen??

Pablo was ook super braaf daar, al vond hij het wel een hele enge bak. Wel een fantastische bodem om te rijden. Ik had een winstpunt en was daar ook blij mee.

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 17:05

ja ik had gezien dat je ook een winstpunt had, gefeliciteerd

Sheila
Berichten: 456
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Hoek van Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 17:45

Ik heb je in de 2 de proef zien rijden met Safier en het zag er netjes uit *LOL* bij deze gefeliciteerd de Fries had 145 en 155 punten was een beetje jolig. Bloos!

Groetjes Sheila.

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 18:28

Ik heb je ook zien rijden zag er heel netjes uit..Gefeliciteerd met je deken.. Mijn eerste proef vind ik niet zo goed gaan en mijn 2e proef juist heel goed maar me 1e proef was ik 2e met 164 en me 2e proef had ik 152.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 22:51

Grappig, toch veel bokkers dus gereden op die dag. De fries was inderdaad jolig, maar die van mij was ook heel gespannen in die bak, maar bleef goed te rijden.

Claatje
Berichten: 83
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 18:06

Ja ik heb ook gereden mijn eerste wedstijd op dat bonte paardje en gelijk twee winstpunten en een eerste prijs! Dat had ik helemaal nooit verwacht maar de rest van de wedstrijdruiters gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 19:17

Vind he tjammer dat ik neit zoveel mensen heb zien rijden, was een beetje geconcentreerd want mijn safiertjuh kan nog wel eens fris uit de hoek komen en dan zit ik vrij snel op de grond. Gelukkig gedroeg hij zich nu voorbeeldig.
Hoop dat hij zondag weer zo braaf is, dan moet ik naar de kringkampioenschappen (kring 3) Zij er nog mensen die daar heen gaan????
En vrijdag 9 juli gaan we naar de pavo-cup selectie in heerjansdam, maar dan rijd mijn instructrice hem.

Nou iedereen die ik nog niet gefeliciteerd heb GEFELICITEERD!!!!!