Startlijst niet op startlijsten.nl?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Startlijst niet op startlijsten.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 11:12

Staan er eigelijk nog veel startlijsten niet op www.startlijsten.nl?
Zondag ga ik naar Westerbeek en voor het eerst sinds lange tijd vind ik de lijst niet op de site. Komt dit nog vaak voor bij jullie?

andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 11:15

Ik heb het de laatste tijd niet meer meegemaakt. Zelfs de kleine concoursen zetten hun startlijst erop! Haha!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 11:17

ik maak het helaas nog wel mee, 's gravenzande zette eerst nog de uitslagenlijst er ook op maar ook dat doen ze niet meer, erg jammer, maarja...
Maar voorals nog vindt ik het een supersite...

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 11:18

Het is ook een supersite
En tja als een lijst er niet op staat dan ligt dat aan de wedstrijdorganiserende vereniging zelf, die maakt dan kennelijk geen gebruik (meer) van de site...

@Marliesje: misschien heeft Westerbeek zelf een website waar ze op staan ??

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 11:20

Goede tip. Ik zal eens gaan kijken, anders moet ik het secretariaat van onze rijvereniging gaan bellen.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 11:23

Ik vind het nogsteeds een erug handige site!!!
Soms staan de lijsten er idd niet op, maar over het algemeen wel, ideaal Tong uitsteken

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 11:25

Het kan zijn dat de lijst er nog niet op staat, maar in de loop van de week wel.
Sommige wedstrijden komen er helemaal nooit op de staan zoals Waspik Haha!

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 11:26

Jammer kan hem niet vinden, gaat er iemand toevallig ook naar Westerbeek?

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 13:53

Onze vereniging zet ze er nooit op, en het is toch een grote vereniging. Wij hebben een eigen website, en daar komen de startlijsten en de uitslagen dan altijd op.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 13:54

Af en toe staat het er niet op, maar vaak kan ik de startlijsten wel vinden op startlijsten.nl

Ik vind het een erg handige website! Lekker overzichtelijk!

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 13:54

meestal als ze niet op starlijsten.nl staan.
staan ze meestal bij de vereningin die zelf een site hebben
Laatst bijgewerkt door sharonaollie op 22-06-04 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 13:54

Ik zou eigenlijk ook naar Westerbeek gaan.. De startlijst komt normaal altijd op Kring Cuijk. www.kringcuijk.nl. Normaal gesproken altijd wel een week van tevoren, maar nu dus nog niet.

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 14:03

veel concourseb sturen de lijst ook naar jehuis op

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 14:12

Komt vaak voor, dan moet je maar even bellen. Ik vind ook altijd erg jammer dat ze de uitslagen er vaak niet opzetten.

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 15:52

We bieden ook de mogelijkheid aan verenigingen om in plaats van de startlijst er op te zetten dat de startlijsten op hun eigen site staan.
Als jullie trouwens nog ideeen/aanvullingen voor Startlijsten.nl hebben, dan hoor ik dat graag. We zijn nog steeds bezig met verbeteringen.

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 20:31

Ja, ik heb nu voor het eerst sinds tijden dat een lijst er niet opstaat. Ik vind het ook een handige site!

Dat is idd wel jammer liza van loon.... Lachen

laida

Berichten: 1022
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: aarle-rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 21:52

Marliesje schreef:
Jammer kan hem niet vinden, gaat er iemand toevallig ook naar Westerbeek?


ik ga ook naar westerbeek
ik heb ook het programma boekje
dus als je iets moet weten , pb me maar even.
groetjes anja

Bitwise

Berichten: 754
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 22:00

Kitty"]
We bieden ook de mogelijkheid aan verenigingen om in plaats van de startlijst er op te zetten dat de startlijsten op hun eigen site staan.
[/quote]

Kitty,

Ben jij van deze site? Ik beheer zelf de site van onze vereniging. Is het dus mogelijk alleen een link naar onze site op te nemen. Voor ons is het belangrijk als de mensen de startlijsten willen bekijken dat we dan reclame kunnen maken voor andere evenementen die bij ons in de manege plaats vinden.

[quote="Kitty schreef:
Als jullie trouwens nog ideeen/aanvullingen voor Startlijsten.nl hebben, dan hoor ik dat graag. We zijn nog steeds bezig met verbeteringen.


Je vroeg er zelf om ideeën/aanvullingen dus bij deze:
Ik ben zelf beroepsmatig met automatisering bezig. Ik ben zelf niet enthousiast over het publiceren van Excel en Word documenten via internet op een wijze zoals jullie dat doen. De belangrijkste reden is dat deze documenten macro virussen kunnen bevatten. Tevens zijn mensen in staat de inhoud van het document zeer eenvoudig (onbedoeld) te wijzigen voordat ze het printen. Laatste reden is dat niet alle Word en Excel versies compatible zijn met elkaar.

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 22:34

ik moet ook naar westerbeek. en ik heb nog geen starttijden.

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 22:53

Bitwise, we zijn op de hoogte van de risico's, maar zien nog geen andere opties om startlijsten online te zetten.
De meeste verenigingen maken toch hun lijsten in Word of Excel en willen natuurlijk niet lijsten dubbel invoeren.

Mijn vriend stuurt je even een PB.

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 11:15

Vind het een hele handige site!! En ja, soms staan startlijsten er niet op, dat is wel jammer en dan moet ik wachten tot het secretariaat het boekje heeft gehad.

magic_lover

Berichten: 15571
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 11:22

ik heb er soms ook last van met lijsten die er niet op staan heeeel iri

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 14:10

Kitty schreef:
We bieden ook de mogelijkheid aan verenigingen om in plaats van de startlijst er op te zetten dat de startlijsten op hun eigen site staan.

Die mogelijkheid kende ik ook nog niet. Scheve mond

We hebben een eigen site waar we de informatie neer kunnen zetten zoals we dat zelf willen. Met een link naar een e-mailadres, sponsor-informatie, eventueel een eigen routekaartje naar de manege bij binnenwedstrijden en wat verder maar nodig mag blijken.

Bovendien werk ik voor de startlijsten niet met word of excel, maar met access. Ik heb zelf een applicatie gemaakt, waardoor ik (met behulp van de KNHS-bestanden) niet steeds alle namen van deelnemers, paarden en verenigingen hoef in te typen. En dat scheelt een hoop werk met zo'n 1000 starts...

Voor onze website zet ik de daarmee gemaakte startlijsten in 1 keer om in html. Als ik die voor de website van startlijsten nog weer moet omzetten in word of excel kost het me dus juist meer werk.

Maar de mogelijkheid om direct door te linken naar de website van de organiserende vereniging is ideaal. Die ga ik nu dus ook even bekijken. Knipoog

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 14:22

Anoeska, ff een vraagje voor de duidelijkheid. Sla je dat Acces bestand dan gewoon op als HTML file, of heb je een andere manier om het om te zetten (bijv. perl script ofzo).

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 14:40

Gewoon opslaan als html. Je kunt dan ook een soort sjabloon gebruiken voor de opmaak.

Eventueel kun je ook exporteren naar Word en dan opslaan als HTML. Dat is handig als je extra tekst en/of afbeeldingen wilt toevoegen.