mijn pony werd door de jury benoemd als....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
hetismij

Berichten: 3344
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Bosch en Duin

mijn pony werd door de jury benoemd als....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 20:06

HERTJE Verward echt..ik had een super proef gereden het ging zo lkkr ontspannen en me pony was hartstikke braaf...alleen de jury was niet ehelmaal tevreden over mijn pony..ze had totaal geen uitstraling en was niet van goede kwaliteit (vader Z springen+dresuur, moeder Z dressuur) en ze lijkt op een hertje Boos! echt ik vind dit nergens op slaan..wat vinden jullie nou hiervan?

Chocolate /3 M dressuur, B springen, M eventing
Dexter }:) Z dressuur


hetismij

Berichten: 3344
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Bosch en Duin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 21:56

allemaal bedankt dat jullie haar mooi vinden...ik trek me der niet veel van aan maar toch..ook ik blijf erbij dat je zoiets niet kan zeggen als jury. ik had 150 en 152 opzich niet eens zo erg maar het gaat om het idee dat het teleurstellend is als je een superproef hebt gereden en dan geen winstpuntje krijgt..

Chocolate /3 M dressuur, B springen, M eventing
Dexter }:) Z dressuur


hetismij

Berichten: 3344
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Bosch en Duin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 12:36

maar ja ik zet me er wel overheen..en ik ga gwoon nog harder me best doen! we zijn al zoveel vooruit gegaan...binnen een jaar in het L2 ze is nu net 6 jaar geworden enik heb haar zelf ingereden. we komen er wel (hoop ik)

Chocolate /3 M dressuur, B springen, M eventing
Dexter }:) Z dressuur

hetismij

Berichten: 3344
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Bosch en Duin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 15:45

heej astrid..ik reed 's ochtends met nevita bij mevr. Jansen en 's middags met Abi bij mevr. Verhoef..nee ik had gevraagd waarom ik geen winstpuntje had gekregen omdat ik zo lekker gereden had en toen zei ze dat het er niet uitzag en dat het geen goede kwaliteit pony was en dat ze op een hertje lijkt Verward

Chocolate /3 M dressuur, B springen, M eventing
Dexter }:) Z dressuur

hetismij

Berichten: 3344
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Bosch en Duin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 23:20

allemaal bedantk voor de complimentjes..het was gewoon echt een hele rare jury en ze leek nog wel zo aardig maar ja joh..schijn bedriegt. maar in ieder geval ik rijd door en ik zal die jury is laten zien dat me pony het wel kan!

Chocolate /3 M dressuur, B springen, M eventing
Dexter }:) Z dressuur


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers