Superwedstrijd!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ladyspot
Berichten: 497
Geregistreerd: 30-01-04
Woonplaats: Hoofddorp

Superwedstrijd!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 20:07

Had vrijdag al wedstrijd gehad en had 2 winstpunten gehaald, waardoor ik L1 startgerechtigd ben (B+11). Vond het voor mijn gevoel niet echt lekker gaan en had vandaag (zondag) ook wedstrijd, dus toch nog maar een keer B starten.

De eerste proef had ik een jury waar ik wel eens ruzie ee heb gehad en moet je echt softie rijden, want een tikje met de zweep en je wordt gedisqualificeerd, zo streng is zij. Er zaten er 2 voor mij en de allereerste werd ook gedisqualificeerd. Dan komt ze steeds haar hokje uit. Dus heb heel softie gereden en ze liep daardoor af en toe tegen de hand en kon het beter.

Nog even tussen de proeven door lekker ingereden en de tweede proef in. Ging voor mijn gevoel echt lekker en vond ik het beste proefje ooit gereden en dus een mooie afsluiter van de B.

Toen de uitslag. Er waren er in totaal 12, 10 paarden, 1 tinker en ikke met mijn haffie. Er waren 3 prijzen. Eerste proef vijfde (geen prijs dus) met 158 punten en toen de uitslag van de tweede proef. Er hadden er 8 winst en gingen dat ook opnoemen van nummer 8 en omhoog. En ze gingen omhoog en omhoog en geen Wendy. Toen naar de prijzen, of ik had prijs of ik had geen winst. Er was gedeelde tweede plaats met 168 punten en daar zat ik niet bij en toen kwam de eerste. Eerste met 173 punten is Wendy Scheve mond Zo Scheve mond Haha! zoveel punten had ik echt niet verwacht. Dus nu 14 winstpunten in de B en ga volgende week zeker L1 starten, want dit was een superafsluiting in de B.

Ben helemaal happy Haha! Haha! Haha!

Lady en Nance supertoppers! Lady Z1+5, Nance Z1+13, Walando Z1+2!

Nance kampioen bestgaand Nationale Tentoonstelling 2014!
Nance reservekampioen bestgaand van Nederland in Ermelo 2013!
Nance kampioen bestgaand onder het zadel van Noord-Holland en Utrecht 2013!
Nance derde keer erekampioen van Noord-Holland en Utrecht en kampioen bestgaand 2012!
Nance dag en erekampioen van Noord-Holland en Utrecht 2009, 2010 en 2011 en kampioen bestgaand 2009 en 2010!



Ladyspot
Berichten: 497
Geregistreerd: 30-01-04
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 08:12

Charos schreef:
Op een KNHS wedstrijd gediskwalificeerd worden als je een tikje met de zweep geeft? dat lijkt me toch niet moeten kunnen


Nee mij ook niet, maar je wordt al gedikwalificeerd als je per ongeluk 2 keer verkeerd rijd, ik zou zeggen, 2 punten aftrek per verkeerd rijden, maar je mag dan gelijk stoppen. Het is een hele strenge jury. als ik dat van een tikje nog 1 keer zou doen dan zou ik nooit meer bij haar mogen starten.
Laatst bijgewerkt door Ladyspot op 21-06-04 08:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Lady en Nance supertoppers! Lady Z1+5, Nance Z1+13, Walando Z1+2!

Nance kampioen bestgaand Nationale Tentoonstelling 2014!
Nance reservekampioen bestgaand van Nederland in Ermelo 2013!
Nance kampioen bestgaand onder het zadel van Noord-Holland en Utrecht 2013!
Nance derde keer erekampioen van Noord-Holland en Utrecht en kampioen bestgaand 2012!
Nance dag en erekampioen van Noord-Holland en Utrecht 2009, 2010 en 2011 en kampioen bestgaand 2009 en 2010!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Loper, Muga en 12 bezoekers