wedstrijd Lichtenvoorde

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

wedstrijd Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 12:47

Vandaag was er wedstrijd in Lichtenvoorde.
Ik zou meedoen in de B dressuur en B springen categorie E.
Springen had ik me toch maar afgemeld, wordt gewoon te gevaarlijk met dat beest, ik durfde het toch niet aan.
Nou ik reed dus maar 1 dressuurproef, omdat ik eerst wel zou springen.
Losrijden ging redelijk, niet echt super maar ook niet slecht.
Ik vond de proef best goed gaan, galop ging erg lekker en de middendraf zoals altijd ook goed. Ze ging zelfs halsstrekken!! Voor het eerst op wedstrijd!!
Nou even wachten op mijn punten, ik verwachtte ergens tussen de 156 en 160. Net een winstpuntje dus.
Ik had dus 141 punten. Best veel vieren en vijfen. Een vier en een zes voor de middendraf Verward
Maar voor het aanspringen in de rechtergalop, en de overgang van de rechtergalop naar draf zevens??? Verward Verward Dat ging juist wat minder goed??!! Ik snap er echt helemaal niks meer van... Gaat het eens een keertje goed, nog steeds geen winstpunt!! Ik word er echt helemaal gek van....
Ik heb in Aalten nog wedstrijd, 2x dressuur en als dat niet gaat laat ik die wedstrijden maar zitten. Ik heb het echt helemaal gehad hiermee....

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 17:01

hey wieke het komt helemaal goed!!!gewoon doorgaan!!

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 17:43

komt goed !!! anders had he moeten vragen waarom ze vieren en vijven hadden gegeven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 17:58

Ik had het niet kunnen vragen, want ik heb die jury later helemaal niet meer gezien. Ik zou ook niet meer weten hoe hij eruit ziet trouwens......
hehe

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 18:50

Hey Wieke! Bij mij ging het niet en ik had 146 en 147. Eerste veel lager verwacht en tweede iets hoger. Ik heb je gezien (uit de verte) en vond het er netjes uitzien hoor! Die stomme jury's ook...

Btw, wanneer ben je weer op de manege? Dan kan ik je handschoentjes teruggeven... Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 21:04

Hey Rhea!
Ja doe je weinig aan he, die jury's. Betaal je dan nog voor ook.... Haha!
Maar morgen ben ik weer op de manege, heb ik les. Mijn zusje is er dinsdag, mijn moeder woensdag en mijn vader donderdag. Dan kan je ze wel een keer terug geven... hehe Haha!