KW Tytsjerk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

KW Tytsjerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 22:38

Vandaag had ik weer met m'n paard Raffy for M(Palfrenier x Triton x Safari) een kringwedstrijd te Tytsjerk(Kring NO-Friesland). Ik deed 2x dressuur en 2x springen.
Beide dressuurproeven gingen wel lekker, maar konden beter. Resultaat: 156 en 159 punten en dat was nog heeel netjes ,want van de 26 deelnemers in de B waren er maar 7 met n winstpunt in beide ringen, waaronder ik dus! Haha! Ik was ook nog 7e. Lachen
Met t springen had ik t 1e parcours n stop op hindernis 2. Dr stond een heeel belabberd parcours, rare lijnen ed. Verward, kortom: een vlut-parcoursbouwer! Boos! Ondanks dat nog aardig gereden, verder foutloos, dus nog 1 winstpunt in het 1e parcours. Het 2e parcours was weer klassiek en iets(meer: ietsjes Scheve mond ) mooier gebouwd en Raf sprong ook beter, resultaat: 2 winstpunten.
In totaal dus 5 winstpunten gehaald vandaag en nog een prijs! Haha! Hieronder een korte fotoreportage! (hoop dat de foto's t doen nu.. Schijnheilig )

Eerst inrijden voor de dressuur:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Galopje! Lachen
Afbeelding

De (lijkt wel een beetje op) changement foto! Tong uitsteken Haha! Cool
Afbeelding

En nog even stappen voordat we de proef inmoesten.. Lachen
Afbeelding

Hier kijk ik nog even t parcours rond voordat ik de ring inmoest.. Lachen
Afbeelding

En ook Raf kijkt (uuuh ja met haar linkeroog dicht ofzo Tong uitsteken ) het parcours rond.
Afbeelding

Het (uitmuntend.. ahum ahum Scheve mond) gebouwde parcours..
Afbeelding

Een vriendin van me op hindernis 6, in de klasse L(ja idd, t stond laag, erg laag!)
Afbeelding

En nog een fotosessie bij de trailer..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En wat vinden jullie van dr?? Haha!


marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 11:17

LuvdaTossa schreef:
Hey waren er wat aanmeldingen voor Tietsjerk? Gorredijk was ook nog... beetje rare planning!


Tsjah bij het springen waren er sowieso niet veel: 23 intotaal. Scheve mond (B, L en M), de rest was allemaal naar Gorredijk denk ik. Ik was anders ook wel naar Gorredijk gegaan, 1000x zo mooi, maja nu kon ik dressuuren en springen 2x voor wp dus heb i kdat maar gedaan. Ik weet niet hoeveel er met de dressuur waren, maar er waren voglens mij iets van 6/7 ringen en het was om 12 uur al afgelopen. In de B waren 26 ruiters, waarvan 7 maar met winstpunt dus. Volgens mij waren echt heel veel naar Gorredijk gegaan, maar dan moeten ze dat ook maar niet op dezelfde dag plannen. Scheve mond Wat vinden jullie van de foto's???


marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 11:23

joyce B schreef:
Gefeliciteerd met je winstpunten! Hoeveel winstpunten heb je nu?
Ik heb het gevoel dat het jureren vergeleken met vroeger (10-15 jaar geleden) wat strenger is. Of misschien komt dat omdat we bij de paarden rijden en dat bij de pony's het aan de teugel lopen minder belangrijk was dan nu, net als de impuls Schijnheilig Hebben jullie dat gevoel ook? (toen keek ik vooral nog hoor Knipoog Heb zelf voorheen alleen onderlinge wedstrijdjes gereden)

Veel succes met je komende wedstrijden!!!


Danke!! Haha! Ik heb er nu al 8 in de B-dressuur en 10 in t B springen. Haha! En ik heb intotaal 10 wedstrijden nog maar met haar gereden, t gaat dus erg goed!! Binnenkort wil ik haar L starten en als ik de punten heb ook L1 dressuur.
Ik heb iid ook het idee dat er veel strenger gejureerd wordt, sowieso strenger als bij de pony's. Alle kleine foutjes worden keihard afgestraft en bij de pony's is dat veel en veel milder. Maargoed er zijn ook veel mensen die van de pony's afkomen en daarna met een paard starten, dus dat mag ook wel iets strenger gejureerd worden vind ik. Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: beestenfreak, IASCrawler, Rijsa en 47 bezoekers