verslagje springen in westerhaar!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

verslagje springen in westerhaar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 17:16

Ik had vandaag een wedstrijd na anderhalve week niet gereden te hebben en een vermoeiende week achter de rug Nagelbijten / Gniffelen Lekker gepland haha. Maar Landgraaf was iig wel in vorm Haha!. Mijn vader is dinsdag met hem naar de springles geweest en daar liep ie super. Ik heb zelf donderdagavond nog ff gereden (net nadat ik er weer was van Venetie, moe dus), en toen liep ie ook super!

Maar goed, vanmorgen dus weer vroeg op pad en daar aangekomen eerst ff parcours verkend. Ik vond het wel een mooi parcours alleen het had wel wat hoger gemogen. Het inspringen ging lekker en toen de ring in.... het ging echt goed! Ik kon mooi doorgalopperen en hij sprong hartstikke goed. Alleen op de laatste, ja de laatste Boos! , maakte ik een fout. Het was de tweede hindernis van de dubbelsprong. De eerste was een steil met een donkere balk erboven dus ik hield hem daar een beetje in zodat ie er niet te vlak overheen ging, maar toen moest ik hem dus goed doorrijden naar de oxer. En toen werd ie dus net iets te vlak. Hij tikte hem maar heel ligt aan, mja hij lag er wel af. De speaker zei zelfs aaaaaaaah. haha, dat vond ik wel grappig Haha!.

En toen was er nog progressief (jippie!). Hij sprong weer super, alleen kreeg ik WEER op de LAATSTE hindernis een balkje. Weer heel zacht aangeraakt. Mja, ik heb weer wat geleerd vandaag en ik ben hartstikke blij dat ie zo goed sprong! Toen heb ik ff mn coupon opgehaald van het klassieke parcours.....50,5 punt voor stijl!!! Zo hoog heb ik nog nooit gehaald Haha! Dus dubbelblij!


andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 17:42

23/24 juli ga ik voor het eerst L starten in Dalfsen. Echt zin aan! Maar ik moet natuurlijk wel zorgen dat ik daarvoor niet teveel winstpunten haal haha. Maar dan ga ik gewoon eerder. Maar ik wou eerst eerder maar dan moest ik het kringkampioenschap ook L rijden, en het leek me beter om eerst maar es een gewoon parcours L te starten. Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 bezoekers