SGW - De Valouwe te Ede

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 10:44

Gave foto's Maartjuh! Echt een mooi paard!

Bitwise

Berichten: 754
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 11:45

Maartjuh, ik heb je gisteren zien rijden, altans tot aan de eerste keer dat je door het water moest. Ik zag dat er behoorlijk aan moest rijden. Dat deed je super! *LOL*

Hier ga je een leuk cross paardje aan krijgen.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 11:50

Gave foto's Maartjuh! Super leuk dier om zo te zien! Ik vind alleen dat je wat lange beugels hebt? Of lijkt dat zo?

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 11:56

hij wilde echt niet het water in... alleen als zn baasje, zn mama Tong uitsteken erbij was... Het is zo'n schatje, maar het is een hengst, die nog wel wat hengstestreken kan krijgen als er een ander in de buurt komt. Zelfs bij ruinen. Maar bitwise, hoe had je gereden?

Bitwise

Berichten: 754
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 12:03

Lielle schreef:
ik zou een koprol van de afsprong kunnen proberen Haha!


Lielle die koprol heb ik gisteren voor je gemaakt, maar dan op de opsprong.

Ik had een paard bij me waarmee ik normaal alleen L2 dressuur rij. Ze pakte super aan. Op hindernis 2 had ik een wijgering omdat ik dacht dat ze vanzelf sprong. Nee dus. Ze stopte op een manier van "Wat wil je dat ik hier doe?" Eigen schuld. Verward Op 3 pakte ze weer goed aan. Op de heide heb ik een aantal hindernissen niet gesprongen omdat ik nog nooit breedte sprongen heb geoefend. Dat bewaar ik voor een andere keer. De snake sprong ze zonder moeite en het water ging ze ook goed in. Full speed verder. Ze is vroeger een echt renpaard geweest en de combinate die ik bij het water ben gepaseerd kon me lekker niet bijhouden. Cool

Bij de afsprong wilde ik het alternatief pakken door de eerste trede van de zijkant te nemen. Dat deed ze heel gemakkelijk en ze wilde het weer op een ren-galop zetten. Niet zo handig als je nog op de eerste trede staat. . Ik probeerde haar terug te pakken. Omdat ik zo ver was doorgescoten wilde ik op de trede keren. Bij dat keren is ze weer terug omhoog gesprongen. Daar was ik niet zo op voorbereid. Voordat ik het wist belande ik met een grote smak in het zand. Frusty . Paard gevangen, zadel recht moeten leggen en weer verder gegaan. Ik heb de afsprong nu maar helemaal overgeslagen.

Het vervolg heeft ze weer goed afgelegd.

Het paard heeft er blijkbaar niets aan overgehouden. Ik loop zelf nog een beetje kreupel. (Lielle, hoor ik er nu weer bij?)

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 12:32

jesus, lielle en bitwise, julie zijn benoemd tot kneuzen van de week Knipoog Tong uitsteken Haha!

Bitwise

Berichten: 754
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 12:37

Misschien kan ik nog gaan bijverdienen met het testen van Body-protecters.

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 13:19

ik heb gister ook de oefen cross gehad met mn pony en hij deed het voor de 1e keer aardig Haha!

1: ipv erover heen te springen liep ie er vrolijk door heen Haha!
2 goed
3 weigering omdat een meisje voor me al aan het weigeren was en ik dus moest wachten maar mn pony het er niet helemaal mee eens was om iemand voor te laten gaan...
4 zelfde
5 (katapult) ben ik langs gegaan omdat ie na hindernis 4 al stil stond voor dat ding en er amper in de buurt kwam
6 goed
7 (huisjes) 1 weigering
8 goed
9 1 weigering geloof ik
10 (slang) 2 weigeringen
11 water, daar had ie ff wat moeite mee en stond ff op het "eilandje" vast omdat ie geen zin had om nog een keer natte voeten te halen Haha!
12 goed
13 goed
14 1 weigering omdat ik hem niet goed terug kon krijgen en de bocht uitschoot
15 (piano) duurde ff maar omdat iemand die achter me stond hem ineens een duw tegen zn kont gaf schrok ie zo dat ie 2 treden in 1x sprong en ik het niet verwachte dus mn evenwicht verloor maar lande wel op mn voeten met de teugels in mn hand

toen bij dat stuk erna waar je lekker door kon galopperen moest ik een noodrem maken omdat er ineens een stuk of 5 fietsers midden op het pad stonden Haha!
16 water, deed ie na even twijfelen goed
17, de laaste, 1 weigering hij stond met zn voorbenen in die planten maar wou eerst niet over die buis heen...

nja voor de eerste keer vond ik hem toch redelijk braaf alleen ik mocht in begin eerst niet starten omdat zn hartslag veels te hoog was, hij wou bij het losrijden al iedereen inhalen en toen de dierenarts naar zn hartslag wou luisteren sprong die ook alle kanten op dus na wat gestapt te hebben mocht ik alsnog starten Lachen

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 13:34

sjeempie Bitwise, da's niet handig. Hebben jullie wel lol gehad?

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 15:17

foto's van oefencross Ede staan online.. Alleen is 4/5 deel wel heel donker..

Bitwise

Berichten: 754
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 16:07

Kijk, dit ben ik dus op de laatste hindernis. Idd een beetje donker. Ik ben heel trots op mijn kleine paardje. Pling

Afbeelding

missmuts schreef:
sjeempie Bitwise, da's niet handig. Hebben jullie wel lol gehad?

Ja hoor missmuts, we hebben lol gehad. Het publiek bij de afsprong ook. Haha! Het gaat al weer wat beter met me.

Lisa,
Ik heb ook een pony gezien die hindernis 1 niet heeft gesprongen maar er gewoon doorheen stapte. Heel komisch!! Clown

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 16:13

wat een leuke foto bitwise! jammer dat ie zo donker is, maar je kunt heel goed zien dat het pard nog jong is wat betreft cross hinderissen! haha leuk hoor

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 16:14

Maartjuh ik heb jou foto ook gevonden! Die is ook super! En mooi van kleur.

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 16:39

zo beter bitwise : Afbeelding

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 16:40

hij kan eventueel nog lichter..

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 16:43

Zo kun je iig wel zien dat het een schimmel is.

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 16:57

idd.. was niet echt t zien Tong uitsteken

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 17:00

hoe krijg je die foto eigenlijk op bokt Verward
het wil bij mijne niet echt lukken iig maare leuke foto's

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 17:01

Hey Lisa, ik heb je gisteren ook nog voorbij zien komen in de cross!

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 17:03

gezellig Haha!
haha mn pony was na die cross nog steeds zo druk en na een kwartier stappen was z'n hartslag nog aan de hoge kant echt vervelend...

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 17:11

Maartjuh, het zou nog leuker zijn als je Paul van Oers eruit kunt halen!

gomir

Berichten: 25541
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 17:17

We beginnen zo langzamerhand wel een beetje het boktkneuzenteam te worden met zijn allen Knipoog
Dat is ook niet zo handig Bitwise. Ik wilde eerst ook die trap van de zijkant nemen, maar dat werd zo'n gepuzzel dat ik het maar gelaten heb Clown

Hebben leerlingen van Rob toevallig iets met op/afsprongen Verward Schijnheilig

Bitwise

Berichten: 754
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 17:24

Haha : boktkneuzeteam! Pling Pling

Daar gaat het nu wel op lijken. Het is volgens mij begonnen met Lielle. Het zal wel besmettelijk zijn. Oppassen dus! Ziek

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 17:41

Waren jullie ook gister op de oefencross? Ik heb zoooo moeten lachen om de omroepster:

"Oeps, hij maakt een stopje!"
"Ojee, hij vind de hindernissen een beetje eng..."
"Paardje krijgt een klapje..."

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 17:53

Bitwise schreef:
Lielle die koprol heb ik gisteren voor je gemaakt, maar dan op de opsprong.

Bij de afsprong wilde ik het alternatief pakken door de eerste trede van de zijkant te nemen. Dat deed ze heel gemakkelijk en ze wilde het weer op een ren-galop zetten. Niet zo handig als je nog op de eerste trede staat. . Ik probeerde haar terug te pakken. Omdat ik zo ver was doorgescoten wilde ik op de trede keren. Bij dat keren is ze weer terug omhoog gesprongen. Daar was ik niet zo op voorbereid. Voordat ik het wist belande ik met een grote smak in het zand. Frusty . Paard gevangen, zadel recht moeten leggen en weer verder gegaan. Ik heb de afsprong nu maar helemaal overgeslagen.

Het vervolg heeft ze weer goed afgelegd.

Het paard heeft er blijkbaar niets aan overgehouden. Ik loop zelf nog een beetje kreupel. (Lielle, hoor ik er nu weer bij?)


helemaal Haha! Pijnlijk he, dit soort vallen (fysiek èn voor je ego Knipoog) Maar wel super dat de rest zo netjes ging. Nou nog de rem monteren Haha! Hoe had Scum gereden?

Maartje, knap hoor met zo'n onervaren ding!

Lisa, klinkt als een enerverend ritje Haha!