Vandaag wedstrijd Nedereind (1 winstpunt) in de B

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Vandaag wedstrijd Nedereind (1 winstpunt) in de B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 13:30

Hallo Bokkers, vandaag had ik wedstrijd in Nedereind, we reden om kwart voer 7 van stal weg (stal ligt in Bilthoven) en we zouden er dus, met een beetje zoeken van de weg wel in een half uurtje moeten kunnen zijn. We konden het helemaal niet vinden en de routebeschrijving klopte voor geen meter. Toen we daar na 70min Boos! aankwamen, toen betaalde mijn moeder, wat bleek nou, ik had de oude routebeschrijving (zou namelijk 2 mei ook zijn gegaan maar ivm rhino ging ik toen niet, dus had al daarvoor die routebeschrijving uitgeprint) en die klopte niet meer, omdat er allemaal nieuwe stopkichten enzo waren bijgemaakT! Daarom konden we het dus niet vinden Verward Uiteindelijk waren we er om half 9 en ik had om half 9 moetern starten, maar ik mocht dus na de L pony's en het werd dus 10:20 en 10:42, lekker lang wachten dus, maar ik kon wel goed inrijden. Toen ik klaar was en ik had Jurrien op de trailer gezet, haalde ik mijn punten en had ik voor de eerste proef (hij schrok en was onrustig en het ging allemaal een beetje warrig, hij sprong aan in galop bij de halve grote volte enzo, om maar 1 van de fouten te noemen) 142 Verdrietig punten, had de jury C. Hatzman en zij was echt ZO streng, niet normaal. Ik heb liever een jury die 5en en 7ens geefty dan 5en en 6jes en een kleine hoeveelheid zevens, zoals zij dat deed. Ze gaf heel veel 5en en 6en en als je een 5 geeft, is dat net voldoende maar ze heeft echt teveel negatief commentaar gegeven, wat ik helemaal niet leuk vond. Geef dat tenminste ook wat positief commentaar, zo slecht was het namelijk helemaal niet! Die proef daarna ging beter, soms verloor ik mijn impuls maar ik had 157 punten Haha! en een waardebon van E7,50 gewonnen om te besteden bij Freddy's Ruitersport. Die proef was gejureerd door Mw. W. den Hartog. Daar was ik dus wel blij mee, in ieder geval nog een winstpunt, hebben we niet voor niets gewacht!!!

letsgo

Berichten: 680
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:17

Tja..tis en blijft een jurysport hé!! Zie het niet alleen als rot commentaar maar ook als aanwijzingen om verder mee aan de slag te gaan!
Enne gefeliciteerd met je puntje.

SPCB
Berichten: 162
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:32

Gefeliciteerd met je puntje. Enneh, Hatzman is heeeeeeel erg streng, iedereen had er last van vandaag, ze is erg perfectionistisch, dus voel je niet te beroerd!

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 10:01

Het is heel fijn om te horen dat ik niet de enige ben die bij harzman zo weinig punten had. Hoeveel puntn hadden jullie dn bij haar???

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 14:47

Ik ken deze jury niet, maar zo te horen is ze erg streng! Iig gefeliciteerd! *LOL*

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 15:12

Toch fijn dat ze comentaar geeft, dan weet je tenminste waar je aan moet werken. Je hebt ook jury's die niks opschrijve, daar heb je ook lekker veel aan. Gefeliciteerd met je winstpunt he. Hoeveelste prijs had je met je 2e proef?

SPCB
Berichten: 162
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 19:36


alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 20:30

omdat ik dus 'verlaat' mijn punten ophaalde en de rest al weg was, heb ik de prijsuitreiking dus gemist, maar ik had de 3e of 2e prijs geloof ik. We lgoed, waardebonnen, is echt een leuke prijs om te krijgen! Het allerleukst is nog geld vind ik Haha!

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 21:31

Weten jullie wanneer de uitslagen op internet komen?

SPCB
Berichten: 162
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 10:22

Geen idee, ik vind het heel raar dat ze er nog niet op staan. Als ik diederik zie, zal ik het even vragen.........

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:11

Whahah C Hatzmann is mijn instructrice Lachen
Ze is wel heel eerlijk. Goed is goed fout is fout Haha! Ik denk dat je daar aan t meeste hebt Lachen

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:28

Ja, ik zit ook al sinds maandag bij de uitslagen te kijken Haha!

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 14:29

ja echt vervelend, wanneer komen ze nou!! en hatzman vind/vond ik gewoon heel streng, zoals je in mijn verhaal leest en 161 punten voor de eerste plaats van 7 mensen is ook niet echt bepaald hoog...

Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 14:41

Tja, ik weet wel dat ik vroeger zo'n soort gelijke reactie had op een jury-uitslag.
Maar toen ik het later op film terug zag had ze wel gelijk en na verder door trainden/ervaring opdoen, heb ik bij die zelfde jury wél winstpunten gereden en eerlijk gezegd had ze wel gelijk (en was ik super trots op mijn punten!)

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 16:23

Ja maar al het commentaar dat ze gaf, dat gaf de jury die ik ndaarna had niet, dus als je het zo bekijkt.. MAar je hebt inderdaad wel gelijk, maar met 142 punten is er wel erg negatief naar gekeken

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 16:34

W denhartog is ook best een strenge jury volgens mij Lachen Zij geeft ook eerlijke punten!
Ik denk dat je dat negatieve commentaar je niet te veel persoonlijk moet opvatten. Jury's schrijven meestal gewoon op wat ze zien. Ik denk dat je vanuit dat protocol weer verder kan trainen en dan heb je de volgende keer bij haar ook een winstpunt!
Misschien heb je dan bij een milde jury wel 2 winstpunten Knipoog

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 18:54

ja, bij een milde jury heb ik ook vaak 2 winstpunten! Maarja, ik heb gewoon in haar ogen niet goed genoeg gereden, dat kan natuurlijk. Weet iemand waar ik in de L1 (die nadert) extra op moet letten? Vanuit een jury=kijk dus

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 19:06

Netjes op je paard zitten. Je paard vooral niet in de weg zitten. Nette aan leuning. goed op de letter rijden. paard goed door t lijf rijden.
noem maar op.
Eigenlijk gewoon rijden zoals je nu rijd alleen dan met de andere oefeningen er bij!