FNRS Zit Competitie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

FNRS Zit Competitie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 21:20

Hoi Hoi,

Vandaag op stal werd ik gevraagd om mee te doen aan een zit competitie, aanstaande vrijdag is er bij ons een selectie, er doen 4 groepen van 4 mensen mee, en uiteindelijk worden daar 2 groepen uitgeselecteerd, dan hoorde ik dat het uiteindelijk nog een keer een selectie is bij Stal Bartels, en dan uiteindelijk de finale bij Horse Event, en daar wordt dan de ''zitkampioen'' gekozen,

je mag niet op je eigen paard rijden, en moet dan ook eerst op een manege paard rijden, en dan uiteindelijk op een paard van Deurne, ik weet nog niet of ik er aan mee ga doen, lijkt me opzich best grappig, maar ja moet er nog even over na denken,

wie doen er nog meer mee, ik had hier eigenlijk nog nooit van gehoord, dus wie kan mij toevallig meer informatie geven??


rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 22:19

Ze letten op je zit en op je hulpen, bij ons werden de mensen uit gekozen die bij de fnrs competitie boven aanstonden, en daar hoorde ik dit jaar niet bij aangezien ik niet mee had gereden, maar vorig jaar had ik nog wel met mijn pony meegereden, en stond ik wel ergens boven aan...

Maar weet iemand er toevallig meer over?

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 22:20

Misser schreef:
Stap je dan op zomaar een knol Haha!??

Het lijkt me best grappig (behalve als je afgekraakt wordt, maar ja dat weet je dan ook weer) maar ik dacht eigenlijk dat het voor manegekinderen was. Dan vind ik het niet echt eerlijk als iemand met een eigen paard mee gaat doen. Geef hen ook een kans denk ik dan.


En je doet niet mee met je eigen paard, je krijgt eerst een paard van stal, en dan een paard uit deurne is mij verteld

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 22:27

Misser schreef:
Ja ok, maar jij hebt natuurlijk veel meer ervaring dan de manegemensjes.


ja daar heb je gelijk in, maar ik weet ook nog niet of ik mee ga doen, er zijn trouwens meedere mensen gevraagd bij ons op stal die zoals ik een eigen paard hebben... aangezien de groepen ook werden gemaakt door te kijken wie erg goed had gepresteerd bij de fnrs onderlinge wedstrijden, en daar deden zowizo ook mensen mee met een eigen paard..

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 22:32

Lielle schreef:
volgens mij is dat niet de bedoeling van de competitie, maar goed.


ja ik weet er eigenlijk niks vanaf, daarom zet ik het ook op bokt, aangezien het mij vandaag in eens gevragen werd...

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 10:43

ow als ik het zo allemaal hoor doe ik niet mee, ik weet zowizo ook niet hoe ik met mijn wedstrijden zit, en we gaan nog op vakantie... maar aangezien ik er weinig over gehoord had, leek het me wel geinig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 bezoekers