Jonge paarden (4-7) te Oldebroek (soort Pavo)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 09:06

Samsam schreef:
In verband met succes gecontinueerd: aanlegtest jonge dressuurpaarden: 4 t/m 7-jaar. 1e prijs € 150,-. Paarden worden per leeftijdscategorie beoordeeld. Het vraagprogramma volgt binnenkort.

http://www.startlijsten.nl/website/lijs ... 70efa2b0b0

Info:
Martin van Norel: 0578-628776
Eimert Fikse: 0578-641739
fax 0578-629482

Wij hebben vorig jaar meegedaan en het was heel leuk, alleen valt et nu gelijk met de Gelderse, dus helaas!


Heej,
dit lijkt me wel heel erg leuk, maar zijn dit gewoon met dezelfde regels als voor de pavo cup, omdat ik met de pavo cup alleen de selectie zou mogen rijden, zou dat hier dan ook zijn??


rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 09:16

Samsam schreef:
Als je de link aanklikt, daar staan de eisen voor deelname!


ja daar heb ik gekeken, maar er staat paarden moeten ingeschreven zijn bij het KWPN of bij een vergelijkbaar stamboek (EU-erkend) en mijne is dus ingeschreven bij een Duits Stamboek, dat is dan ook de reden dat ik bij de pavo cup toch nog de selectie mee mag rijden, maar daar staat bij dat je dan uitgesloten bent voor de halve finale, en finale, maar dat staat hier dus niet, dus zou dat kunnen betekenen dat je wel gewoon door zou mogen?

ik ben blond Bloos Blond

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 10:27

Samsam schreef:
Ja, tuurlijk bovendien is hier geen aparte finale, maar een finale ronde dezelfde dag!


ow okee, nu dus even aan mijn ouders vragen of ze het niet te ver vinden, anders ga ik me zeker inschrijven!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 12:13

Missouri schreef:
Potverdorie, zo'n eind weg... Boos! wel jammer.


ja klopt, is inderdaag wel erg jammer, ik ga het straks tegen mijn ouders vertellen, en hoop dat ze het niet erg vinden, lijkt me wel heel leuk!

en ik kijk trouwens eerst nog even hoe ze het bij de pavo doet Knipoog

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 21:07

jaaaaaa waarschijnlijk ga ik me inschrijven!!!! moet alleen nog even kijken hoelang het precies rijden is vanuit Tilburg, maar mijn moeder vond het een goed idee, wie doet er nog meer mee??

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 22:05

ow ja ik hoorde hier net iets van 2 uur ofzo, het is opzich wel mogelijk, zal het morgen nog eens goed overleggen met mijn ouders, en mijn instructrice, en denk wel dat ik mee ga doen!


rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 13:43

nee volgens mij hebben wij hier in brabant niet zo'n wedstrijd, niet dat ik weet toevallig, mijn merrie doet alleen mee met de selectie in Houten...

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 12:28

Ik wilde er wel heel graag heen, maar het is toch te ver voor ons...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers