Wedstrijd schoorl 17 juli?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Wedstrijd schoorl 17 juli?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 00:32

Is er de mogelijkheid om naast het regiokampieonschap ook normaal te starten?(voor winstpunten)
Ik wil me graag inschrijven maar weet niet of dat wel kan?

pamba

Berichten: 257
Geregistreerd: 13-11-02
Woonplaats: Oudeschild- Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 11:00

Het is ook een gewone CH dus kun je er gewoon voor opgeven.
jammer genoeg moet ik werken anders had ik me er ook voor opgegeven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 13:25

Bedankt dan weet ik genoeg!

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:25

Yep het is naast het regiokampioenschap een gewoon concours en ik start er ook! Haha! Tot nu toe alleen opgegeven voor dressuur maar ik heb net m'n springstartcoupons binnen dus ik ga ook springen. Wie wil lachen moet komen kijken.... Bloos

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:24

Het is inderdaad ook gewoon opengesteld
Prijzengeld voor de 'gewone' rubrieken is zelfs hoger heb ik vernomen, maar ik heb niet gecontroleerd of het waar is Ik rijd gewoon een rondje voor het kampioenschap mee, ik wil wel vierde worden ofzo, zit iig niet echt op ermelo te wachten, want mijn eerste M is al gepland *LOL*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:30

gomir schreef:
Het is inderdaad ook gewoon opengesteld
Prijzengeld voor de 'gewone' rubrieken is zelfs hoger heb ik vernomen, maar ik heb niet gecontroleerd of het waar is Ik rijd gewoon een rondje voor het kampioenschap mee, ik wil wel vierde worden ofzo, zit iig niet echt op ermelo te wachten, want mijn eerste M is al gepland *LOL*



ik wel! daarna mag je toch M...en dan rijd je in ermelo nog maar ff 1x L rondje! haha flikkert alles eraf omdat het zeker te laag staat!
ik ben er ook! Cool

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:49

Je mag idd promoveren, geloof vier weken voor het kampioenschap (maar ik wil de 25ste al M starten Tong uitsteken )
Ik zit niet echt te wachten op een retourtje Ermelo, hoewel als ik er met een paard wat te zoeken heb het Ot is Haha!
Maar ik zou jou groomen toch, anders krijg ik het zo druk in Ermelo Clown Tong uitsteken

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 09:27

Maken ze aparte rubrieken voor het NH kampioenschap of start iedereen gewoon tussen de normale rubrieken door?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 12:01

De kampioenschappen zijn volgens mij gescheiden!
Anders zou het ook wel erg veel georganiseer worden als er ook nog eens andere combinaties doorheen rijden.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 00:54

De kampioenschappen zijn aparte rubrieken. En ik heb vernomen dat het prijzengeld in de 'normale' rubrieken hoger is Knipoog (heb alleen het vraagprogramma van de kampioenschapsrubrieken gezien dus ik zou het zelf niet weten )