Ik heb een probleem....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Ik heb een probleem....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 11:12

Ik heb me met Fedde geselecteer voor de kringkampioenschappen, maar deze vallen precies op de eerste dag dat we een huisje hebben geboekt in Zweden.
Ik wil heel graag naar de kringkampioenschappen (vorig jaar dacht ik ook dat ik kansloos was en werd toen 1e in de B), maar wil de vakantie eigenlijk ook niet laten schieten.
Wat zouden jullie doen?

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 11:14

Kan je niet een dag later naar Zweden gaan? Ik zou het wel heel zunt vinden om niet te gaan.

Ik persoonlijk zou mn wedstrijd belangrijker vinden haha, maar ik ben er dan ook wel aardig bedreven in. En het scheelt maar 1 dag.

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 11:16

idd een dagje later gaan of je tweelingzus laten starten Knipoog

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 11:30

peggel schreef:
idd een dagje later gaan of je tweelingzus laten starten Knipoog


Als ik die optie zou hebben... Haha!

Ik zou ook erg graag gaan, vooral omdat het vorig jaar zo leuk is.
Maar ik start nu nog niet zo lang in het L2 en het gaat heel wisselend.
Ik ben er dus nog niet helemaal uit.

Een dag later gaan betekent dus dat je al 2 van de 7 dagen van het gehuurde huisje mist (want we gaan met de auto en dat duurt wel een tijdje).

Mijn vader zit nu in Zweden voor zijn werk (dan gaat hij met het vliegtuig), maar ik hoop dat we wat later kunnen gaan.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 11:40

Ik zou gewoon lekker op vakantie gaan Zeker als je net bezig bent in het L2 en nog niet constant presteert.
Is nogal zonde om 2 van de 7 dagen vakantie te missen...Van de winter en volgend jaar zijn er ook weer kampioenschappen hoor *LOL*

(en kijk volgend jaar eerst op de kalender voor je gaat boeken Knipoog )

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 12:37

Ik zou het ook maar een keertje laten schieten. Zweden is prachtig! Maak je dan maar klaar voor de M Haha!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132005
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 12:51

'k Zou het wel weten, ik zou voor Zweden kiezen !
Zelf zou ik het zonde vinden om een groot deel van m'n vakantie verloren te laten gaan.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 13:00

Gaby, kijk even op de regiosite, ergens heb ik zien staan, dat je zelfs verplicht bent mee te doen aan het regiokampioenschap Verward Dirk is zeer streng, kan zijn dat je dan volgend jaar niet meer voor de selectie ingedeeld wordt Bloos!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 13:25

Ik zou zeker voor Zweden kiezen!

Een kringkampioenschap stelt niet zo heel veel voor. Het is gewoon een wedstrijd net als alle anderen. Ik plaats me ook al jaren achter elkaar voor het regiokampioenschap, maar daar ga ik ook niet meer naartoe. Het kost inschrijfgeld, je kunt er geen winspunten halen, en er zitten toch altijd jury's die het niet met elkaar eens zijn. Boos!

Dus... lekker op vakantie OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 13:50

Ik zou ook lekker op vakantie gaan hoor! Volgende keer nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 14:20

Ik zou voor de kampioenschappen gaan!!! Haha! Je hebt er zo hard voor geoefend met bloed, zweet en tranen!!

Of zal ik in je plaats gaan?? Allebei blond dus.... Knipoog

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 15:58

geral schreef:
Gaby, kijk even op de regiosite, ergens heb ik zien staan, dat je zelfs verplicht bent mee te doen aan het regiokampioenschap Verward Dirk is zeer streng, kan zijn dat je dan volgend jaar niet meer voor de selectie ingedeeld wordt Bloos!


Je bent verplicht mee te doen aan het Regiokampioenschap als je daarvoor geselecteerd wordt, dat klopt. Alleen dit gaat om het kringkampioenschap in Maurik (waar je je dus met coupons op moet geven). Regiokampioenschap is de Gelderse.

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 16:00

geral schreef:
Gaby, kijk even op de regiosite, ergens heb ik zien staan, dat je zelfs verplicht bent mee te doen aan het regiokampioenschap Verward Dirk is zeer streng, kan zijn dat je dan volgend jaar niet meer voor de selectie ingedeeld wordt Bloos!


Je bent verplicht mee te doen aan het Regiokampioenschap als je daarvoor geselecteerd wordt, dat klopt. Alleen dit gaat om het kringkampioenschap in Maurik (waar je je dus met coupons op moet geven). Regiokampioenschap is de Gelderse.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 16:31

Ik zou naar zweden gaan, en anders wil ik wel in jouw plaats!!

Off-topic: ben je echt verplicht naar de regio te gaan als je je geselecteerd hebt? Heb ik niet altijd gedaan volgens mij, viertal ook niet.

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 16:59

ik zou lekker op vakantie gaan.....

maar geod ik ben ook niet zo'n wedstrijdtype...

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 17:00

enne als je nu nog anuleert ben je waarschijnlijk een hoop geld kwijt en je welverdiende vakantie...

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 18:15

Suzanne F. schreef:
Ik zou voor de kampioenschappen gaan!!! Haha! Je hebt er zo hard voor geoefend met bloed, zweet en tranen!!

Of zal ik in je plaats gaan?? Allebei blond dus.... Knipoog


Merken ze vast niet Schijnheilig
Alleen moeten we dan Marije (Saar) even omkopen, want zij doet dan ook mee.
Knipoog


Het zijn maar Kringkampioenschappen en de kans dat je dan naar de Gelderse mag is niet supergroot. Maar ik vind het toch wel erg leuk om het weer te proberen. Heb wel een beetje de smaak te pakken na vorig jaar.
Ik ga er nog maar eens héél hard over nadenken, ik heb nog t/m zaterdag de tijd daarvoor (dan moet ik de coupons inleveren).


Dat ik vanmiddag 2x reageerde kwam door de schoolcomputer, bokt werkt daar zeer slecht

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 18:49

gomir schreef:
(en kijk volgend jaar eerst op de kalender voor je gaat boeken Knipoog )


Ik heb helemaal niets geboekt.
Ik ga met mn ouders mee en we hadden ook een week later willen gaan. Alleen het huisje (van het werk van mijn vader) was alleen beschikbaar vanaf 3 juli.

Het was ook helemaal niet mijn bedoeling om dit jaar nog met mn ouders mee te gaan, maar met de vriendin waar ik vorig jaar mee ging heb ik helemaal geen contact meer mee.

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 18:54

Ik zou ook voor Zweden gaan, volgende keer gewoon naar de kampioen schappen. Haha!