Maakt een hoedje zoveel verschil in de L1.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 09:56

Vippie schreef:
Volgende keer eens aan de jury vragen, vaak schijnt de kleur van het paard ook nog verschil uit te maken, schimmels krijgen hogere punten want die zouden meer werk hebben Verward .



Dat is echt onzin... ik heb nog nooit hogere punten voor de verzorging gekregen omdat ik een schimmel heb
Denk eerder dat het met de persoonlijke smaak van de jury te maken heeft


_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 10:00

Michelle77 schreef:
in een eerder topic is door een aantal juryleden (hier op bokt) zelf gezegd dat ze vaak(geloof ik) een schone schimmel hoger waarderen dan een schone bruine/zwarte.

vandaar denk ik de opmerking van Vippie


Dat scheelt dan denk ik ook als ze bijvoorbeeld net een gele (plasvlekken) schimmel in de ring hebben gehad en zodra ze daarna een schone schimmel hebben dat idd meer waarderen...

Maar toch... daar heb ik echt nooit wat van gemerkt, zou het ook niet eerlijk vinden.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 10:02

Dan vinden ze mijn grijze schimmel zeker niet wit genoeg Haha!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 10:41

Ik ben misschien ouderwets daarin, maar ik vind ook, een hoedje moet je verdienen... ben je Z dan heb je hem verdiend, daaronder hoor je gewoon met cap te rijden.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 11:24

peggel schreef:
ik zou in het L zeker niet met een hoedje rijden. vind ik geen gezicht. het staat wel netter maar ben er nog staads voor dat je het moet verdienen. en iedereen kan Z worden.... gewoon geduld hebben Haha!


OK dan!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 10:52

Ik zou het zonde vinden als ze het hoedje zouden afschaffen bij de ruiters hoger dan Z. Vind het juist veel sjieker staan
Wel vind ik nogsteeds dat indien je geen Z bent je gewoon een cap op je koppie moet doen.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 11:06

bealy23 schreef:
Het moeilijke is alleen dan, waar je de grens legt. Omdat de Z het hoogste is want je in de basissport kunt bereiken, betekent dit niet per definitie dat je zo goed rijdt dat je nooit wat kan overkomen.



Eens, maar het blijft een veel mooier gezicht!

Enuh, die grens is al gelegd, normaal gesproken ligt 'ie bij de Z Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lindidorst en 34 bezoekers