M2 wedstrijd telt mee voor de Brabantse!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

M2 wedstrijd telt mee voor de Brabantse!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 16:15

Vandaag had ik wedstrijd. Omdat mijn ouders een tijdje niet kunnen rijden, heb ik mijn opa gevraagd. Het was de eerste keer dat hij met trailer reed (wel met caravan Knipoog ). We waren mooi op tijd, we stonden om half 10 op het terrein en mijn zusje moest starten om 12.13, dus we hadden genoeg tijd.
Nadat we een tijdje hadden gekeken bij het A-B springen zijn we begonnen met de kalkoenen indraaien, en verder klaar maken voor de start!
Mijn zusjes proef ging op zich wel goed, het was alleen een braaf proefje met een paar kleine foutjes.
Meteen na haar proef kon ik op Emeraldo, er zaten geloof ik 7 mensen tussen. Past precies dus Haha! . Hij liep lekker, was een beetje kijkerig Verward Dat was wel heeeel lang geleden!

Toen kon ik de ring in, ik had een super gevoel, want met los rijden liep hij super lekker in zijn nek, dat is ons grootste probleem.
Mijn proef ging niet echt lekker, de grijze stukken gingen goed, maar een paar onderdelen gingen de mist in, terwijl hij die juist zo goed kon!

Zelf had ik geen goed gevoel over mijn proef, ik moest tegen een paar echt hele goede! Ik had geschat dat ik ergens onder aan zou staan, 2-na-laatste zonder winstpunt.

Net (een uur geleden) was de uitslag bekend. Mijn zusje had 155 punten en baalde behoorlijk, de vorige wedstrijd had ze ook al 155 punten Schijnheilig .

Ik keek op het blaadje dat opgehangen werd. Ik begon onderaan, want dat had ik verwacht, en ja hoor... ik stond 1-na-laatste. Maar toen ik goed keek zag ik dat het niet op volgorde stond! Ik was 3e, en 1e van onze kring, met 165 punten!!!! Pling

Alleen heb ik het proevenboekje nu niet thuis, en heb 2x een 3 en 1x een 8. Wie wil opzoeken welke onderdelen dat zijn??

Onderdeel 10 en 11 heb ik een 3, ben benieuwd wat dat is!
En onderdeel 15 heb ik een 8.

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2


Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 16:30

Bedankt voor het opzoeken!

De keertwendingen, laatst nog geoefend...

En aanpringen in galop... ook zo'n vaag onderdeel Tong uitsteken

Maar ben toch blij met mijn puntjes, als hij de keertwendingen nou net zo gaan als thuis heb ik al 6 punten meer!!!

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 18:24

Zet maar namen neer, of pb Haha! , dan zal ik kijken of ik weet wat diegene heeft gemaakt. Binnenkort zullen de uitslagen wel op startlijsten staan.

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2


Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 11:14

Dit was onze tweede selectie al! Ik sta nu op een gedeelde eerste plaats om naar de Brabantse te gaan. En ik moet nu nog twee selecties rijden.
Volgens mij is het nog niet echt vroeg voor de selecties, er zijn al meer provincies bezig.

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers