Zesde winstpunt binnen en bijna geen pijn gehad

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Zesde winstpunt binnen en bijna geen pijn gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 19:38

Het gaat echt lekker de laatste wedstrijden.
Vandaag hebben we er al weer een winstpunt bijgereden. (Natuurlijk dankzij de aanwezigheid van groom, mental coach (was vandaag even heel hard nodig bij de sloot ) en trouwe steun en toe verlaat Oscar.

Nadat Laiser even flink had voetje gevreeƫn met Michel. (Geloof dat Michel en er blauwe voet aan over heeft gehouden) vertrokken we richting de losrijdring. Laiser vond de auto die stil stonden erg spannend en ik vond de sloot erg spannend aan de andere kant. (ik had geen zin in een nat pak)

De losrijdtijd was ineens veel korter dan dan dat ze gezegd hadden en toen viel er ook nog iemand uit.

Helaas waren de zandbanen erg zwaar om te rijden. Veel zwaarder dan de vorige keer. De eerste jury hield daar duidelijk rekening mee volgens mij. Maar het was niet eenvoudig om je paard in die banen met de juiste impuls te laten lopen.

Maar goed ik heb alleen aan het einde van mijn tweede proef even mijn spier gevoeld. (Gevoeld dus niet echt super pijn) En nu doet het helemaal geen pijn meer. Dus dat gaat ook heel goed.

Verder hebben we weer een winstpunt erbij en staat de teller dus op 6. Kortom ik ben erg tevreden aangezien we weer een puntje hebben gereden en ik nu geen pijn heb.



Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 21:29

Hier kun je enkele pics zien Knipoog
[HAW] Laiser's wedstrijd pics

We hebben nu 6 winstpunten.
Voor de eerste proef had ik 160 punten en was ik zesde.
Voor de tweede proef had ik dus maar 144 punten en was ik achtste. (Had ik eigenlijk wel gedacht wat meer punten te hebben Knipoog )

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers