Yeh, eindelijk L startgerechtig!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Yeh, eindelijk L startgerechtig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 15:49

Hey!

Vandaag (weer) wedstrijd in Zwaagwesteinde!
Het inrijden ging niet super, meneer deed alsof ie een blok beton was, en hij wou ook niet echt nageven enzo. Dus ik had alle hoop op de laatste wp al opgegeven Tong uitsteken Maar in de proef, hij verandere opeens helemaal (vaag!), hij hield zich niet meer zo stijf, en kwam af en toe stukjes uit zichzelf naar onderen! (ik verbaast Tong uitsteken) Ik was dus iig tevreden!

Maar had toch nog geen wp verwacht, de eerste proef ging op zich wel lekker, maar had begin 150 verwacht. En de tweede proef had ik een klein winspuntje verwacht, alleen toen ze vertelden dat het een hele sjaggi man was, had ik die hoop ook al opgegeven Tong uitsteken

En toen de punten....
De eerste proef --> 4de met 161! Party!!
De tweede proef --> 156! (jaa, toch klein wp'tje... Tong uitsteken)

Nu hebben we 11 wp's in de B Lachen




En nog een vraagje, wat zouden jullie doen? Zouden jullie nou gelijk over gaan of niet? Op verzoek van instructrice probeer ik gelijk over te gaan, aangezien ik straks met Hoffie stop, en dan kom ik op een jonge pony. Ik rijd dus meer L met Hof voor de ervaring, en niet voor de wp's en het streven om hoger te komen zeg maar. Ben gewoon ff benieuwd wat jullie zouden doen? Haha!


Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 17:02

Bedankt ! Lachen

Luvdatossa - Het was idd kring Lachen

missnynke schreef:
jammer dat je met hof stopt! mag ik vragen naar de reden? ik vind jullie zo'n leuk stel! en gefeliciteerd met je winstpunten!

Haha, dankje Haha! En ja, daar mag je naar vragen Lachen
Ik mag van het baasje van Hof volgend jaar op een andere haflinger starten, Ayco, en daar ben ik echt helemaal leip van. Ik wil met hem super graag starten, een ook omdat ik de laatste tijd erachter kom dat Hof niet mijn droompony is zeg maar, ik ben super gek op hem, alleen.. Hij houdt niet van dressuur, en ik wel. Hij is al ouder, door veel verschillenden gereden maar niet echt in dressuurrichting. En hij vind het heel moeilijk om nog iets te leren zeg maar, hij is het lieft buiten aan het (bos)crossen, en zo is hij ook altijd gereden. Doordat hij dressuur niet echt leuk vind, begint ie de laatste tijd steeds meer te eikelen, en dat is voor ons beiden niet leuk. En Ayco, dat is nog een jonge pony, heeft dressuuraanleg om het zo maar te noemen Tong uitsteken En Hof is nu thuis ook op een punt aangekomen dat ie zoiets heeft, hier stop ik, nu doe je het zelf maar. En dan krijg je weer gevechten, want we willen beide winnen Schijnheilig

Natuurlijk blijf ik Hof thuis nog welles rijden, hij zal de eerste pony zijn die ik pak als ik tijd heb, en dan gewoon af en toe in de bak, maar vooral zijn grootste 'hobby': boscrossen!!!

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 17:47

Ze zijn even mooi Tong uitsteken Beide heel verschillende paarden, met wel beide clowntjes!

Hof is nu 11, dat is ie woensdag geworden Tong uitsteken Op zich nog niet heel oud, maar ik weet niet, hij wil eigenlijk niet veel meer leren, overal gaat ie tegen protesteren Lachen

Ja Hedwig, eigenlijk waren er best wel veel ja!


Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 21:08

bokkertje schreef:
je hebt bereikt wat je wou bereiken toch???

Nej hoor Knipoog Ik wil graag met Hof 1 wp in de L, zodat hij officeel L-pony is!! En dan is ie hoger dan Lolly Haha! Maar we hebben een jaar de tijd voor 1 wp.... *duimt* Tong uitsteken

En haha ja hoor, bedankt voor het lezen!

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 21:17

Dankje!

He Em, ik heb het niet alleen gedaan hea! Tong uitsteken

En liza, hij kan het wijken wel, alleen hij loopt op wedstrijden niet echt nageeflijk nog...

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 19:55

Kellyloverke schreef:
maar moet wel ff oefenen om een L proefje voor te lezen, binnenkort ff?!:)

Hee ja! Kan wel ff! Dan kun Hof en ik ook ff 'oefenen' Tong uitsteken Hahah.
Hehe ja, ben heel benieuwd hoe ijsco het doet!


Heb al gevraagd of we 26 juni L kunnen starten! *bibber* Tong uitsteken Haha.

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 14:41

HedwigG schreef:
mijn moeder dacht dat het wel kon... ze zal van de week even naar de wedstrijd bellen!

Oke! Haha! *hoopt* Tong uitsteken

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 20:05

bokkertje schreef:
en miran... jij en hof L, ach gaat vast wel goed komen Lachen

Tsja.... Wp's iig niet Lachen Aangezien Hoffie niet aan de teugel loopt in de proef (door mij) Knipoog

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 17:05

LuvdaTossa schreef:
Gefeliciteerd, naar wat ik hoorde zijn er die dag weinig wpten weg gegeven!

Hm, dat kan best!
In de M1 pony's waren er bij de ene proef helemaal geen wp's...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers