Springselectie voor de Gelderse Kampioenschappen..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annash
Blogger

Berichten: 26477
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Springselectie voor de Gelderse Kampioenschappen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 17:46

En ja, ik moest alles geven Haha! Vorige selectie hadden we echt super gereden, 2x foutloos met 52 stijlpunten. Helaas doordat ik in de barrage ff de weg kwijt was, tijdsoverschrijding. Daar ging de 1e plaats Tong uitsteken
Was toen 10e, geen prijs hoor.

Dus, vol goede moed naar concours. Losspringen was werkelijk bagger Maargoed, moed erin gehouden en lekker binnengereden. Moet altijd ff gassen zodat ie geen tijd heeft om rond te kijken Haha!

Nah, en wat dr toen toch gebeurde Scheve mond Binnenkomen, halthouden/groeten. Keurig, maar dat mag ook wel als M combinatie in de dressuur Haha! Netjes rond gereden, richting 1. Voelde nog steeds fijn aan. En net voor 1, gooit ie zichzelf op de rem Scheve mond Dus ik doordrukken (en het stond flink aan de maat voor de B Haha!) en hij braaf springen. Vierkant, bijna met zijn kont op de hindernis, maar alles bleef liggen. 2, weer hetzelfde. Van 2 naar 3 ff een keer flink been gegeven, 3 ging iets beter. 4 sprong hij super. Vanaf daar was het weer hetzelfde gesodemieter. Mijn got wat een geluk, alles bleef liggen, maar je moet niet zien hoe we rondkwamen Haha! Maargoed, foutloos, dus ondanks alles wel een barrage.

Kom ik de ring uit, krijg ik toch een kramp Scheve mond Net onder mijn borst, helemaal door naar beneden. Alsof alles binnenin helemaal verkrampt was. Ik werd draaierig, dus gauw van de pony af en half gaan hangen/zitten. Mam met de pony stappen, want die kun je natuurlijk niet aan zijn lot overlaten he Lachen Maar wat ik had... geen idee. Niet van de zenuwen iig, dan had ik het wel eerlijk gezegd Haha!

Toen, met veel pijn en moeite maar weer op Boas geklommen. Wondermama was op het idee gekomen om hem daarvoor even op de trailer te zetten. Geweldig, hij heeft er nl. erg last van als hij moet plassen. Nadelig met rijden.

Waarschijnlijk was het dat. In de barrage zat ik nog niet lekker in mijn vel, helemaal niet zelfs. Boas had echter nergens last meer van en sprong super! OK dan! Alles bleef liggen, en ondanks een paar kleine rijfoutjes, was ik super tevreden Resultaat: 53 stijlpunten!

Bart (springen) moest gelijk na mij. Hij tufte echt super rond, en verdiende daarmee 3 punten meer stijl dan mij. Betekende voor hem een 1e plek, voor mij een 3e. Bart was vorige keer ook al 1e, dus als alles meezit is hij kringkampioen! Jaja, Varus heeft weer flink gepresteerd vandaag Haha! Er reden in de klasse B D/E 43 combinaties mee Lachen

Bart, gefeliciteerd hoor!

En nu ben ik mijn lange verhaal ook weer kwijt Tong uitsteken

Geen foto's dit keer. Heb Chantal (Chantal_CS) overigens ook nog weer gesproken, heerlijk bijgekletst Haha! Die had 's ochtends gesprongen in het B paarden, 2 balkjes. Netjes hoor, met zo'n jong paardje! OK dan!

Nu morgen nog naar Beek, 2x M1 dressuur, en weer springen natuurlijk! Haha!

*oeh, wat een smileys Schijnheilig *

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:34

Hihi super Shan!
Mag je ook door naar de GK nu??

Veel succes voor morgen!

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:51

he shanna,

jammer dat je 1ste rondje niet zo lekker ging, maar wel goed dat je hem nog foutloos door hebt kunnen drukken over de hindernissen.
je barrage ging idd stukken beter dus, 53 stijlpunten is niet niks joh, netjes! jammer dat je geen foto's hebt.
ben je er al achter wat je zelf nu had?

en ja eigenlijk dezelfde vraag als Ctal, mag je naar de gelderse? moet toch bijna wel

en suc6morgen hè, k hoor het wel, ik heb morgen ook wedstrijd btw

SPRINGEN

Berichten: 413
Geregistreerd: 10-03-04
Woonplaats: Zelhem, Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:09

Shanna

ik ben al kringkampioen, beste 2e tellen
dus Pling

veel succes morgen! OK dan!
Rijd dan ff 56 punten!

Bart

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:10

Ja ik had het gezien!! Eerste ronde ging niet echt goed nee. Had je echt vet geluk!!!! Maar gefeliciteerd met je 3e prijs!!
bij mij ging het echt superslecht. Kom ik binnenrijden, naar de jury, groeten begint ze me toch te bokken!!! Lag ik er dus al bijna naast, maar bleef nog net zitten.
Toen bokkend naar hindernis 1, net op het laatste nippertje naar rechts vliegen, lig ik er weer bijna naast. Met veel pijn en moeite over hindernis 2 en 3 gekomen, bij 4 weer 2 weigeringen. Daarna nog 1 keer over hindernis 4 gesprongen en toen moest ik er dus uit.
Dat doet Ibora dus de laatste tijd altijd dat stomme gebok. Boos! Word ook steeds erger. Gaat net de dressuur een beetje goed, begint ze met springen te zeiken!! Maar maandag weer springles, dan pakken we haar even flink aan!!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:13

Super Shanna! Nu de 3e selectie ook nog ff goed rijden en er zit een gelders kampioenschap in!!! Kon je helaas niet kijken want wilde vanmiddag ook nog naar CIC Ede!

_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 20:13

Heeeeyyy meiske..

Super Super Super.. heeft mijn geduim weer gewerkt Tong uitsteken
ben vandaag al ff in beek geweest en het losspringterein is echt BAGGER Boos! dressuur gaat nog wel..
Het regende flink ennuh neem morge maar extra kleren mee Knipoog
Nu voor de 3e selectie..
En van morgen zijn er weer foto's Knipoog Digi gaat zeker weer mee *LOL*

verwijderd09
Berichten: 1358
Geregistreerd: 18-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 21:04

hey goed zeg, ik zag je nog rond crossen met de prijsuitreiking, toen kwamen wij er net aan.

Annash
Blogger

Berichten: 26477
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 21:13

LIL schreef:
Ja ik had het gezien!! Eerste ronde ging niet echt goed nee. Had je echt vet geluk!!!! Maar gefeliciteerd met je 3e prijs!!
bij mij ging het echt superslecht. Kom ik binnenrijden, naar de jury, groeten begint ze me toch te bokken!!! Lag ik er dus al bijna naast, maar bleef nog net zitten.
Toen bokkend naar hindernis 1, net op het laatste nippertje naar rechts vliegen, lig ik er weer bijna naast. Met veel pijn en moeite over hindernis 2 en 3 gekomen, bij 4 weer 2 weigeringen. Daarna nog 1 keer over hindernis 4 gesprongen en toen moest ik er dus uit.
Dat doet Ibora dus de laatste tijd altijd dat stomme gebok. Boos! Word ook steeds erger. Gaat net de dressuur een beetje goed, begint ze met springen te zeiken!! Maar maandag weer springles, dan pakken we haar even flink aan!!


He ben jij dan ben jij dan..? Verrek, jou heb ik gezien! Got, nooit geweten dat je bokker was, haha! Ja dat zag ik, jammer dat het wat minder ging Boos! Maar dat gaat na maandag vast wel weer goed Knipoog
Ghe ghe.. mijn 1e ronde was echt bagger he Tong uitsteken

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 21:14

Wow super zeg!! *LOL* Succes met je volgende selectiewedstrijd! Haha!

Annash
Blogger

Berichten: 26477
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 21:16

chantal_cs schreef:
Super Shanna! Nu de 3e selectie ook nog ff goed rijden en er zit een gelders kampioenschap in!!! Kon je helaas niet kijken want wilde vanmiddag ook nog naar CIC Ede!

Vandaar dat ik je niet meer zag, haha! Ik was je kwijt, had je t niet ff kunnen melden? Handy kind Tong uitsteken

Hoe had Muriel nu gesprongen? Weinig van meegekregen eik Tong uitsteken

En nee, het is nog helemaal niet zeker of ik door mag naar de GK, Chantal en Stephanie. Ik hoop het natuurlijk wel, maar dan moet ik eerst mijn laatste selectie (volgende week, 20 juni) goed rijden. Met 13 plaatsingspunten kom je dr niet hoor Tong uitsteken

Michiel: haha, grappig! Heb ik jou ook alweer gemeet Schijnheilig Hoe had jij gereden? En wat vond je van mijn gecross door de ereronde Schijnheilig Haha Tong uitsteken

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 21:37

gefeliciteerd!
Goed van je!
Volgende keer dus Boas eerst even laten plassen Tong uitsteken
Doe wel even rustig aan voor jezelf Scheve mond vanvond vroeg naar bed Tong uitsteken

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 23:11

Nou toch super Shan, wel mooi winstpunt erbij. Knap dat je hem nog zo goed hem rond gekregen het 1e parcour. Jammer dat je dan (waarschijnlijk) niet naar de gelderse gaan, maar toch wel goede ervaring erbij toch, en een wp *LOL* Jullie zijn toch maar net begonnen met springen?