zondag wedstrijd op manege castellum

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rakkertje

Berichten: 271
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: ergens in een hutje op de veluwe

zondag wedstrijd op manege castellum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 18:57

wie doen er zondag nog meer mee. en op wie. en welk proefje. ik doe op pocahontas de L1. laat iets van je horen

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 19:30

Ik geloof niet dat meer mensen van bokt op manege castellum rijden!
En welke is pocohontas??

rakkertje

Berichten: 271
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: ergens in een hutje op de veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 19:33

als je komt staat ze in de roze stal. ze had een rare vacht en een hoge schoft

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 09:33

Volgens mij zjn er nog wel een paar bokkers die bij manege Castellum rijden!
Ik niet..... maar Margon en ik kennen de stal van Ellen en Paul wel Haha!
Pocahintas staat toch naast Touloese? (of hoe je dat ook schrijft)
(margon die staat naast die Look like Patric Knipoog )

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:24

Ja Pocahontas staat naast Toulouse ... Hebben jullie eerst op van Dorsten gereden of niet ?

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:27

Ja we hebben eerst op van Dorsten gereden ja Haha!

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:48

MIjn vriendin staat ook bij jullie! Zij is van Tinker, dan weet je vast wel wie ik bedoel. Heb haar niet over een wedstrijd gehoord dus denk dan ook niet dat ze mee doet...ik geloof dat Tinkertje ook een beetje lastig was tijdens de wedstrijd. Scheve mond

Het is wel leuk om te zien wat ze van die boerderij gemaakt hebben, het is namelijk de oude boerderij geweest van mijn zus *LOL*
Paul en Ellen hebben het aardig voor elkaar daar, ziet er echt geweldig uit en het loopt volgens mij ook als een trein daar OK dan!
Een hoop leuke nieuwe paarden en pony's erbij en de stallen super voor elkaar, binnenbak en buitenbak! Echt super OK dan!
Ik hoorde ook dat er sins kort ook een hele leuke leerpaard is bijgekomen die ZZ zwaar heeft gelopen. Ideaal leerpaard met alle knopjes erop OK dan! waar je zo mee weg kan rijden, klonk leuk in ieder geval
Naja, in ieder geval ziet het er daar geweldig uit en hebben ze het helemaal voor elkaar, leuke club! Bloos

Nou ja, in ieder geval veel succes met je wedstrijd zondag Rakkertje
heb nu genoeg reclame gemaakt voor jullie geloof ik Knipoog terwijl dat nou niet eens bepaald nodig is, dat loopt wel van mond op mond Haha! hahahaaaa

Primadonna

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 11:07

Ja ik weet wie je bedoelt ... Cindy! Ik weet ook niet als ze mee doet, omdat het springen is. Het paard waar je het over had, heet Carla en is +/- 18 jaar. Dominique heeft er zaterdag voor het eerst op gezeten en die liep super, helemaal geen last van der gehad terwijl ik ook aan het rijden was. Echt wel een super beesie! PrimaDonna als je een x komt kijken op de manege PB me dan ... dan probeer ik er ook te zijn, dan hebben we een meeting Knipoog

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 12:22

oliebol, te laat gezien...ben gisteren geweest...even bij Cindy´s les wezen kijken!
Ik zag allemaal rode koppies op de paardjes en ponietjes zitten....jammer dat wel elkaar dan net gemist hebben!
Volgende keer zal ik het wel eventjes van te voren aangeven wanneer ik weer kom!

groetjes, Primadonna

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 12:26

Ik heb stage gelopen op van Dorsten.

Vrienden van mij rijden er nog, de familie van Hout

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 22:47

Ow tessa, bobje en rick! Is soms wel lachen met hun! Ken rick aardig goed en bob redelijk tessa ken ik wat minder. Van Dorsten is inmiddels opgeheven en dus Castellum geworden!

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 01:42

Ik weet niet hoe lang jullie bij Herman en Lida hebben gereden, maar kennen jullie de vosmerrie Fleur nog.

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 10:34

Ik heb nooit op van Dorsten gereden. De enige merrie die ik ken met de naam fleur is de oude Belle Fleur ...

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 11:14

DendroFleur schreef:
Ik weet niet hoe lang jullie bij Herman en Lida hebben gereden, maar kennen jullie de vosmerrie Fleur nog.


Daar heb ik op leren paardrijden ja Haha! echt zoon schat van een paard was dat altijd Lovers heb eigenlijk nooit geweten waar ze naartoe is gegaan!
Laatst bijgewerkt door Margon op 12-06-04 11:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 11:38

Kom allemaal de 27ste langs op de manege, dan is er namelijk weer een nieuwe wedstrijd (dit topic was voor 25 april) de wedstrijd die gehouden word is springen, helaas doen er niet veel mensen mee!

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 00:43

Margon schreef:
Daar heb ik op leren paardrijden ja Haha! echt zoon schat van een paard was dat altijd Lovers heb eigenlijk nooit geweten waar ze naartoe is gegaan!


Zoals je al aan mijn naam kunt zien is ze naar ons gegaan. Mijn vriend hoorde van Herman dat er een paard weg moest omdat ze dampig was. Omdat mijn paard al op zaagsel stond wilde we wel proberen of het bij ons wel goed zou gaan. Vrijdags hoorde hij dat ze 's woendags weg zou gaan en 's maandags hebben we haar opgehaald. We dachten dat ze nog een tijdje als gezelschapsdame kon fungeren.
Omdat ze bij ons alleen hoestte aan het begin van het rijden hebben we een meisje gezocht dat haar 6 jaar bereden heeft. Net een maand terug heeft dit meisje besloten te stoppen met Fleur en al die tijd gingen ze trouw iedere week naar de dressuur- en springles (tot een meter). Een paar jaar terug is ook een oudere iets angstige vrouw met haar gaan rijden en deze dat dat nog steeds, voornamelijk buitenritten maar soms ook in de bak. Fleur wordt alleen wat stijver en je mag dus niet alles meer vragen.
Buiten was ze echter zo braaf dat we haar ingespannen hebben en ze dus ook voor de wagen heeft gelopen.
De leeftijd van Fleur is ons onbekend. Maar toen ze hier kwam zei de dieranarts 18+. Wij noemen haar dus nu 26+. Ondertussen heeft ze mijn eerste paardje overleeft en heeft ze nu 6 andere maatjes. D'r koppie wordt al aardig grijs en we krijgen haar ook niet echt meer op gewicht. Iedereen is gek van haar en er komen zelfs mensen met suikerklontjes en pepermuntjes naar buiten als ze haar weer zien aankomen.
M.a.w. ze is "still going strong".

Hier hadden we haar net een paar jaar
Afbeelding

Fleur met mijn andere paardje Ramony.
Afbeelding

Fleur met haar huidige bijrijdster.
Afbeelding

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 09:47

aaaah wat lief!! Je kan zeker zien dat ze ouder word!

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 16:01

ik kom denk ik wel kijken hoor de 27e Lachen
teminste.. als ik niet naar me verzorgpaardjes ga

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 16:39

Jeetje dat ze nog leeft zeg Wow!
Je kan wel zien dat ze oud word!

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 16:33

Hoe lang geleden heb je der over gekocht?

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:21

Dat is zo'n jaar of 8/9 terug. En van kopen was geen sprake. We hebben haar gewoon gekregen. Herman was dus ook stomverbaast dat ze het nog steeds zo goed doet.

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 20:22

Aaah das leuk! Nu is de manege van Ellen en Paul (samen met Mercedes)

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 14:29

Tadano schreef:
Ow tessa, bobje en rick! Dorsten is inmiddels opgeheven en dus Castellum geworden!

Die ken ik ook Tong uitsteken
Maar het is helemaal niet zo dat van dorsten nu castellum is.
Het was namelijk zo.. Op van dorsten was een vereniging, De castellumruiters, waar dus ik, INkie, Margon, Menino, luckythabest, rakkertje enz. lid van waren.
Toen de manege er mee op hield doordat er een nieuwbouwwijk komt, zijn Ellen, Paul, Mercedes(en John) zelf een bedrijf begonnen. En de castellumruiters is mee verhuisd, omdat Ellen en fam. van Hout enz. ongeveer het grootste deel van het bestuur uitmaakte.

Heel De castellumruiters stond zoiezo al los van 'Van dorsten'.
Want het bestuur van De castellumruiters moest gewoon geld betalen om de bak + pony's & paarden de hele dag te huren.
Dus het is niet zo dat de manege gewoon overgedragen is aan Ellen en Paul en Mercedes...dat is maar goed ook, na wat ze allemaal geflikt hebben. Lachen

Igg succes volgende week! Mischien kom ik wel even kijken.. Haha!

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 15:42

Ja dat wist ik al over de castellum ruiters, maar ik moest het ff snel schrijven omdat ik op school zat en er af moest :@ Ik ben er iig ook, doe alleen niet mee

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 16:06

Haha oke Tong uitsteken Ik denk wel dat ik even kom... Moet ik even kijken met wie ik mee ga. Tong uitsteken