CH Gorredijk, wie komen daar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 12:33

Ja Ik ook Lachen.. M1 dresuur catergorie D.. met Royal Star quincy Tong uitsteken ... En B springen Catergorie D.. Met de zelfde pony :p...Lachen.. Wie gaan er meer heen???,.. de startlijst staat al op internet.... www.startlijsten.nl.. Met springen kan je er volgens mij nog wel bij... Dresuur niet meer...=vol!


SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 10:49

missnynke schreef:
ik ga bij benedict en grytsje koopmans kijken vrijdagmiddag..


Ook leuk!! dat je ook meegaat Tong uitsteken k Hoop wel dat quincy dan weer wat rustigere doet! Schijnheilig Tong uitsteken Haha! naja :p.. KZ zie je vrijdag dan wel Tong uitsteken

SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 15:32

He woestein ik zag dat Mistral van jou is geweest.. Volgens mij heeft de familie boorsma hem niet meer.. Ik weet niet zeker. Maar je kan altijd wel even bellen als je het nummer er van wilt weten moet je dat maar even zeggen!!;)....

Ik moet in baan: 9 en 10..als nr 6 dressure..maar ik geef even door dat ik wel als nr 1 wil gaan dressure.. En met springen in ring 2 als nr: 12..
gr.. selena

SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 11:40

Haay.. Ik moest gisteren naar gorredijk.. Het ging best goed.. eerst moest ik springen maar ik wou graag eerst dressure maar dat mocht niet eerst :S.. naja. ! parcour was ik foutloos en stijl 49 en was 3e Haha!.. toen dressure in de spoelende regen :S:(:@...naja ik toch maar startten en quincy was zo gespannen want ze haat regen.. MAar toch had ik nog in de 1e proef 156 pt en 2e proef had ik 149 pt.. Het werd heel laag gejureerd voor in de M1(ik rij dus M1 Haha!:P haha) in baan 9 en 10 dus ik ben best tevreden. Ik heb niet gew8 op de prijsuitreiking want dat duurde nog zo lang en ik meost er van morgen weer heel vroeg uit..En alle punten achter de combinaties waren ook niet llemaal nog bijgeschreven .. Maar ik weet zoiezo dat ik van de 14 ofzo 3 en 4e ben maar er waren meer, en heb daaar nie opgew8.. En misschien had ik ook nog wel een prijs met dressuur maar dat zo dan even iemand anders voor mij ophale.Lachen.. En ik moest daarna snel weer ander zadel en hoofdstel en de peesbeschermers opdoen en alles en even inspringen.. Ze was zo lkkr los en rustig maar wel met sprong En toen moest ik het parcour in.. Het was zo'n vreemd parcours. net dat het al snel en wenbaarheid parcours was...maar het was gewoon eerst het basis parcour en daarna pas de barrage.. Naja,, Ik was in het basis parcour foutloss dus moest een barrage maar ik d8 ik meot niet de kort m want het land was zo soppig en glibberig.. maja.. Ik had 1 balkje in de barrge :@ op de laatste hindernis Tong uitsteken.. haha.. Maar ik was toch 1e Haha!:):).. ik ga waarschijnlijk donderdag voor het eerst L springen....
Vandaag naar de keuring geweest met ons welsch ponytje en het veulen daarvan het is een hengstenveulen.. en word vos roan:P.. Het was de eerste keer voor ons en ik moest er mee lopen.. Het ging best goed... En we kregen een 2e premie Hyper!... Ze zeiden dat diamond(ons veulen) te grote oren had en de kleine ogen... Maar dat komt misschien ook wel dat hij pas 6 mei geboren is,.. en al die andere waren al veel eerder.. AMar we zijn allang blij dat hij zulk commentaar krijgt dan dat hij brieke pootjes heeft.. want eerst had hij hele brieke pootjes maar dat is gelukkig al een stuk beter Lachen.. Dus een geslaagd weekendje Hyper!(Y)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 bezoekers