HOe zit het met je winstpunten en de Gelderse??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

HOe zit het met je winstpunten en de Gelderse??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 20:02

Hey Hallo,

Kijk ik zit met een vraag:

Ik ben nu L1 + 16 en heb nog 1 selectie wedstrijd te gaan...
Maar nou zeggen ze dat je niet over de 20 winstpunten heen mag voor de Gelderse en ook niet over mag gaan naar de L2..
Tenmiste zo dacht ik ook altijd..

Maar nou belde ik net ons wedstrijdmensje op Knipoog en die zei het volgende:

Dat het nou zo was dat je Voor een bepaalde datum niet mocht promoveren maar daarna wel ofzo..
Dus ik kon gewoon wedstrijden door rijden en de 20 wp vol maken en denstnoods nog na mijn laatste selectie L2 starten en was er dus niks om moeilijk te doen..

Maar weet iemand dit zeker?
Niet dat ik straks door mag naar de gelderse ( stel dat) en dat ze zeggen nee je hebt teveel punten of nee mag niet want je bent al L2 gestart

Groetjes!!!

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 22:51

datgene wat je als eerste zegt:

Citaat:
Ik ben nu L1 + 16 en heb nog 1 selectie wedstrijd te gaan...
Maar nou zeggen ze dat je niet over de 20 winstpunten heen mag voor de Gelderse en ook niet over mag gaan naar de L2..
Tenmiste zo dacht ik ook altijd..


dat is dus goed. wat jouw wedstrijdmensje zegt, was de vorige regel, deze regel die jij zegt geldt al vanaf de zomer 2003

en ja ik weet het zeker, want winter 2002 ben ik nog voor de kampioenschappen overgegaan, zomer 2003 moest ik wachten

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 16:59

mzz... er gaan nog steeds verschillende dingen rond Tong uitsteken
Dus we bellen wel ff naar de bla bla bla.. weet niet hoe dat heet Tong uitsteken
voor de duidelijkheid Knipoog

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:13

Pasha schreef:
Ik ben nu L1 + 16 en heb nog 1 selectie wedstrijd te gaan...
Maar nou zeggen ze dat je niet over de 20 winstpunten heen mag voor de Gelderse en ook niet over mag gaan naar de L2..


Je mag inderdaad niet over de 20 heen voor de Provinciale, maar WEL na de provinciale en voor de Nederlandse...

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 18:22

Volgens mij mag je er wel overheen in de zin van: als jij 18 wp hebt en er de volgende wedstrijd 3 haalt, mag je wel gewoon aan de Gelderse meedoen. Je mag alleen niet L2 starten voor de Gelderse.

Gelderse is pas in augustus he? Da's wel balen want je redt het makkelijk in de L2 Haha!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 21:46

mzzz nou ik moet er echt snel achter aan bellen
want we zijn het er nog steeds niet over eens Tong uitsteken

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 22:18

Je kunt maar 3 wp per proef halen dus je laatste sel. kan je iig nog redden Knipoog Maar je mag tussen sel. en gk ( als je bent geselecteerd en je wilt deelnemen) niet promoveren.
Wel tussen de GK en t NK.

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 20:03

Nee idd,

Ze heeft het na gevraagd en ik mag niet meer dan 19 wp voor de Gelderse hebben Nagelbijten / Gniffelen

Nou vraag ik me af of ik me wel wil selecteren..
want bijv. ik selecteer me dan mag ik dus tussen 20 juni en 24 augustus geen wedstrijden rijden omdat ik dan over de punten ga Nagelbijten / Gniffelen is dan weer minder...

Ook rij ik op die dag 2 proeven, is al opgegeven maar mocht het zo zijn dat ik mijn selectie proef goed gaat, moet ik ff achter me punten zien te komen en als dat er veel zijn rij ik die 2e proef niet meer...

pff gedoe allemaal Tong uitsteken
en wedden dat ik me straks gewoon niet selecteer Haha! alle toestanden om niks maar goed Tong uitsteken

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 21:53

Ja..het is kiezen of delen, wil je voor je 18e nog zoveel mogelijk klassen doorlopen bij de pony's of ga je liever voor de prijzen en kampioenschappen?

Je moet t echt zelf beslissen, want anders kan je 2mnd niets rijden, terwijl t buitenseizoen een heerlijk gezellig seizoen is.

Maar de keuze is aan jou, ik zou t wel weten Knipoog ( Ik was voor de sel. al L2 gegaan haha Tong uitsteken )

verwijderd09
Berichten: 1358
Geregistreerd: 18-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 21:01

stop jij nu je je havo diploma hebt met paardrijden of ga je door? als je stopt dan zou ik mooi de geldesche rijden en het mooi afsluiten. als je doorgaat dan zou ik L2 starten en proberen pasha in je laatste jaar volgend jaar zo hoog mogelijk te krijgen en stoppen(je bent nu tog 17 of niet)

verwijderd09
Berichten: 1358
Geregistreerd: 18-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 22:29

hoeveel mogen er in onze kring eigenlijk door naar de gelderse?

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 23:22

Woeh michiel wat een wijze woorden van jou Tong uitsteken

Ik zal wel zien hoe me laatste selectie gaat duss...

Ik ga wel zeker door na mij Havo.. ga gewoon dom Vwo er achter aan doen Tong uitsteken kan ik nog lekker blijven rijden dus...
We zien wel

Hoeveel er door mogen meestal maar 1 of 2 .. stom he.. van de 25 ofzo Verward snap ik niet mjaa..

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:51

Ja dat is weinig, bij ons mogen er wel meer door in de L1, maar daar doen er denk ik ook wel meer mee.

Die aantallen voor t outdoor zijn er toch nog niet?