tweede op selectie Z2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

tweede op selectie Z2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 20:44

Vandaag de tweede selectie gereden met Mike, hij was weer superbraaf ( iets te braaf voor zijn doen)Ik vond de proef zelf niet zo lekker gaan maar ik was 2e met 189!!!!!!!!! Maar hij was dus een beetje sloom ik dacht nog dat het misschien aan het rare weer van de afgelopen week lag, kom ik thuis heb ik hem getemp. heeft hij verhoging dus hij voelde zich denk ik gewoon een beetje belabberd. Later hoestte hij ook nog een paar keer en toen kwamen er een paar klodders naar buiten vliegen. Maar hij krijgt nu een weekje vakantie en medicijnen, kan hij even lekker bijkomen. Er zijn weer geen foto's gemaakt want Tiffy moest met Relrite naar de keuring, morgen moet ik met Relrite starten dus daar komen wel foto's van!!
Het losrijden was trouwens lichtelijk dramatisch, we moesten in een bak met houtsnippers maar die was loeizwaar, nat en ongelijk maar dat schijnt elk jaar zo te zijn. Op het gras losrijden mocht niet ( 10 min. voor je proef mocht je voor de ring nog even rijden dus dat scheelde wel weer) echt prettig was het niet. Ik moest gelukkig s'morgens vroeg starten dus er hadden nog niet zoveel mensen in gereden maar bij het Z1 was het helemaal drama toen was hij nog zwaarder en ongelijker geworden. Maar in de tussenstand sta ik nu eerste dus ik ben benieuwd over 3 weken!!

Asmila

Berichten: 518
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:01

gefeliciteerd met je 2e plaats, en jammer dat je geen foto's hebt!nou ja volgende keer wel he!

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:57

Hai nou fijn dat het zo goed ging! iig veel succes morgen met relly! OK dan!

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:34

Super OK dan!. Hopen dat het morgen met Relly ook weer goed gaat. En ik blijf erbij het ligt aan dat dekje Haha! .

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 23:02

Ja je weet wel wat je cadoo geeft Haha! Haha! Haha! En er komen morgen zeker foto's van relly op te staan!!!!!!!

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 13:22

O die bak was echt verschrikkelijk!!! Wat een drama was dat! Ik ben maar een tijd gaan stappen naast de trailers. Toen dacht ik "ik ga eventjes een klein beetje draven in die bak" Kom ik in die bak.. en toen ontplofte die van mij eventjes lichtelijk. Dat was helemaal fijn, ik dacht echt dat ie onderuit zou gaan in die bagger!
Goed van je punten! Gefeliciteerd iig!

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 14:36

Goed hoor Zie je wel in Tinte Knipoog Hoorde dat je daar ook met hem moest starten

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 21:08

Klopt Tinte is de volgende op de agenda Haha! en dat losrijden was echt bagger Boos! en dat voor een selectie had je zelf nog wel fijn je proefje kunnen rijden?

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 15:15

Hardstikke goed, succes de volgende keer! Ik hoop dat je door mag..