12 Juni Lelystad wie ??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

12 Juni Lelystad wie ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 22:36

Wie doen er allemaal meee Haha!

Ik ben er iig !!

tam20
Berichten: 1281
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 22:36

Jaa ik doe ook mee Haha!
startlijsten staan al op startlijsten.nl zag ik net

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 22:38

ja zag het ook stomme tijden ... Knipoog

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 23:21

ik ga 5 juni Lachen

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 23:25

Ik ga ook 5 juni, zaterdag dus Lachen
Maar ik ben er denk ik 12 juni vast en zeker ook nog wel!

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 09:16

Ik volgens mij niet... Dan moet ik werken.

Kelan

Berichten: 1625
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 13:35

ik doe mee, in de L1

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 13:51

ik zal wel ergens rondlopen op het terrein, maar ik doen niet mee Knipoog

is wel een thuiswedstijd, maar de bodem is te slecht voor Dansie Boos!

SigridB
Berichten: 149
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 16:14

Ik ben er natuurlijk ook. Ik moet geloof ik als 3e rijden in de L1 dressuur en daarna zit ik op het secretariaat.

Kelan

Berichten: 1625
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 16:25

Dancer_Valou"]
ik zal wel ergens rondlopen op het terrein, maar ik doen niet mee Knipoog

is wel een thuiswedstijd, maar de bodem is te slecht voor Dansie Boos!
[/quote]

Is de bodem dan zo slecht? Ik kan me herinneren dat het wel hard is,
maar ik was er vanuit gegaan dat nu Rigaud ijzers heeft, en als ik dan pinnen indraai heb, het wel goed moet komen..


[quote="SigridB schreef:
Ik ben er natuurlijk ook. Ik moet geloof ik als 3e rijden in de L1 dressuur en daarna zit ik op het secretariaat.


He, dat herken ik Haha! , zelf als 1e en 3e starten, dan snel paard naar huis brengen en dan de hele dag op het secretariaat: doe ik ook altijd op ons concours, vermoeiend, maar ook wel heel leuk.

SigridB
Berichten: 149
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 19:14

De bodem kan hard zijn (gras) als het erg droog is, maar dat is denk ik op meerdere wedstrijden wel zo.
Als je een paard hebt die daar erg gevoelig voor is kan dat erg vervelend zijn.

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 13:19

daarom had ik er ook neergezet, de bodem is te slecht (dus eigenlijk te hard) voor Dansie Knipoog

Hij is bodemgevoelig en sommige wedstrijden moet ik dan ook gewoon mijden, waaronder Lelystad en Epe bijvoorbeeld. Die bodem is gewoon altijd (te) hard voor hem. Bij andere wedstrijden weet je gewoon dat het geen klei grond is en dat is beter voor hem.

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 13:30

Ik ben er ook 5 juni..
moet alleen al veeel te vroeg! 09:16 & 09:36.

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 14:15

Ik ben net terug!

Het ging echt super!! (wel jammer van dat natt bagger weer Boos!)
Diva is amper 4 mnd onder het zadel en dit was pas haar 3e wedstrijdje maar ze was ongelovelijk braaf!
Helaas moest ik ineens een half uur!! eerder starten waaroor ik maar 10 min. kon losrijden Bloos! .
Toch maar gewoon gedaan, en toen ik klaar was en naar de jury ging kreeg ik als commentaar:
"leuke proef! de puntjes moeten zeker nog wel op de i, maar jullie komen er wel! super pony en jullie maken een leuke combinatie etc etc."
Haha!
zoo leuk gewoon! was dr heel blij mee Lachen

De 2e proef liep ze ook lekker, helaas gleed ze tijdens het aanspringen op rechts uit waardoor ze overkruist kwam te galoperen, dus voor de galop 2x3 Scheve mond jammer want we hadden 153 punten, dus anders hebben we daar ook een wp. gehad, maar ik was super tevreden op mijn kleine dame Lovers

hoe hebben jullie gereden?

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 15:31

eerste proef ging voor mijn gevoel echt lekker, helaas... 148 punten
tweede proef ging helemaal niet goed, mijn moeder besloot op de helft haar paraplu uit te klappen, stuk of 3 onderdelen verpest doordat kim daarvan schrok voordat mijn moeder besloot hem weer in te klappen Scheve mond
gelukkig hield de jury daar rekening mee en had ik nog 167 punten en 2e prijs!

had bij de eerste proef een 8 voor achterwaarts, wijjken en volte in galop
bij de tweede proef 8 voor m'n houding..
Ben dus heel erg tevreden Lovers

Biepp. gefeliciteerd! Lachen

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 16:15

Eigenlijk is dit een verkeerd topic want dit gaat over volgende week want dan is er in Lelystad een wedstrijd voor paarden! Maarja maakt niet uit Tong uitsteken
Hier een kort verslagje van mijn dag:
1e proef ging opzich wel goed alleen het begon net te regenen.. Ging Melano een beetje tegen de regen in lopen als je begrijpt wat ik bedoel. Het was bij mij juist erg uit gelopen. Moest denk ik wel een half uur later starten omdat de jury niet optijd aanwezig was.. Verward Zo iets hoorde ik in ieder geval. Resultaat: 150 punten
2e proef ging tjah ik wist eigenlijk niet precies wat ik ervan moest zeggen. Het ging wel redelijk maar ik had nooit zoveel punten verwacht..: 172 punten en een 2e prijs! Gewoon vijf 8en gekregen Bloos! Klopt echt niks van maarja ik moet niet zeuren want die punten heb ik in ieder geval wel binnen OK dan!
Met springen ging het helemaal fout.. De eerste paar hindernissen in het parcours sprong ze super maar toen weigerde ze bij een hindernis (8 dacht ik) en omdat het zo glad was glee ze helemaal door recht de hindernis in. Ze viel op haar kont maar kon gelukkig wel weer opstaan. Toen moest de hindernis weer opgebouwd worden maar daarna heeft ze niet meer gesprogen. Ze was gewoon bang Ach gut Naja niks aan te doen. Me dressuurpunten van de 2e proef hebben me dag helemaal goed gemaakt Haha!

Anne: Heb ik tegen jou moeten rijden? Ik rij namelijk ook L2. Jij moest volgens mij voor me. Als ik me goed herinner was dat een meisje in een groente trui. En toen ik me proef aan het rijden was in de ring met witte hekjes hoorde ik jou dacht ik heel hard schreeuwen.. Dat was dus van de paraplu. Maar in welke ring ben je dan 2e geworden? OK dan!

Biepp: Ik heb je nog wel zien rijden maar ik heb je helaas niet gesproken! Heb wel eventjes je pony goed bekijken en wat is dat een knapperd zeg OK dan! Echt een chique hoor! Wat leuk dat je van dat vrolijke comentaar hebt gekregen OK dan!

tam20
Berichten: 1281
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:01

Ik was vandaag ook in Lelystad om de kids te helpen.
Dressuur ging goed, Esana had in het L2 182 en 179 punten, Maisey in het M1 158 punten en 151 en in het Z1 niet zo goed geloof ik, maar toen was ik al helpen bij het springen.

Ailene sprong Manitoba in het D-L daar had ze 1 weigering, vanwege een stuurfoutje, In het E-L sprong ze mee op Shania (mijn paardje) Die had er bij hindernis 1 al geen zin meer in en weigerde dus, vervolgens denk ik dat heel lelystad mij heeft horen blehren Bloos ik heb haar letterlijk het hele parcours overgeschreeuwd, Shania reageert heel erg op de stem, dus daarna is ze goed rondgekomen.

Volgende week weer voor de dressuur, dan doe ik zelf mee..

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:26

Manitoba? Haha! Die ken ik wel! Die is van Annemieke geweest!
Wat een hoge punten in de L2 zeg.. Ik kan me herinneren dat er persoon 1e werd met 182 en toen kwam ik op de 2e plaats met me 172. Of was dat nou met de 179 Verward Alleen kan die persoon niet zo snel voor me beeld krijgen..
Heb je toevallig ook nog iemand in de L cat. D zien springen die een vette sliding maakte en de hele hindernis omver reed? Nou dat was ik dus Schijnheilig

tam20
Berichten: 1281
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:44

Hoi, jaa dan heb ik jou wel zien glijden inderdaad. Geen pijn gedaan? Heb je mij ook horen schreeuwen Schijnheilig

Ja waren hele hoge punten, het is een getint meisje op een vosje.. rijdt eigenlijk constant zulke punten. Maar Gentle is dan ook een wereldpony.

Manitoba is inderdaad van Annemiek geweest, van hun hebben we haar gekocht. Ken je haar goed?

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:26

Nee ik heb me geen pijn gedaan alleen me arme pony was er zo erg van geschrokken dat ze niks meer sprong.. Ach gut
En ik hoorde iemand wel op een gegeven moment heel hard schreeuwen aan de kant. En ik moet eerlijk zeggen dat ik die gene ook wel ff raar aan keek Schijnheilig Maar ik weet dus niet of jij dat was Knipoog En ik weet ook niet meer bij welke klasse dat was..
Ik kan me wel herinneren dat het een getint meisje was bij de prijsuitreiking!
Ik ken Annemiek wel goed ja Had haar vandaag ook nog gesproken. Kom haar wel vaak tegen en mijn ouders praten ook veel met haar vader. Aardig meisje!

tam20
Berichten: 1281
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 23:43

haha ja dat zal ik wel geweest zijn dan, zal wel heel raar gestaan hebben, maar was echt even nodig.
Helaas hebben wij wat minder leuke ervaringen met die familie, bleken totaal anders te zijn dan we dachten, maar goed..

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 19:01

New-Forest schreef:

Anne: Heb ik tegen jou moeten rijden? Ik rij namelijk ook L2. Jij moest volgens mij voor me. Als ik me goed herinner was dat een meisje in een groente trui. En toen ik me proef aan het rijden was in de ring met witte hekjes hoorde ik jou dacht ik heel hard schreeuwen.. Dat was dus van de paraplu. Maar in welke ring ben je dan 2e geworden? OK dan!



Bloos
Dat was ik idd,
Ik ben in ring 6 2e geworden, de ring zonder de witte hekjes, bij vd scheer.
heb jou eigenlijk helemaal niet gezien bij het inrijden Bloos

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 19:42

Ik moest 2x na jou! Jij zei nog succes tegen mij haha Haha!
Haha ik ging nog letten op jou onder me 1e proef omdat ik wou weten wat er aan de hand was Schijnheilig Wat grappig Tong uitsteken Haha!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 19:32

hoe is het eigelijk gegaan met de mensen die mee deden bij de paarden??
Met de vriendin met wie ik mee ging iig goed Lachen
1x 6e en 1x 7e in de B (160 en 158 dacht ik) en 2x eerste in het Z1 ( 190 en 184 )