Toch jurycursus?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marije_jiplover

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Toch jurycursus?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 19:24

Ik werd zojuist opgebeld door iemand van de KNHS. Hij vroeg of het klopte dat ik me van de winter had opgegeven voor de jurycursus. Dat klopte dus. Toen vertelde hij dat ze van de regio westzuid oid toestemming hadden gekregen om er nog eentje te organiseren, omdat er zoveel belangstelling voor was, of ik nog geïnteresseerd was?
Deze cursus zal gehouden worden in september.
Ik heb wel een slag om de arm gehouden, als alles me voor de wind gaat in mijn studie kan het weleens rot uitkomen, maar waarschijnlijk kan ik wel.
Dit vind ik wel weer eens leuk bericht van de KNHS!

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 21:18

Leuk joh

Lijkt me ook erg leerzaam om te doen!

Esje75

Berichten: 302
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 23:08

wat moet je zelf rijden voordat je de jury cursus gaat volgen???
Mij lijkt het ook wel leuk maar met het paardje wat ik nu heb zal ik nooit hoog rijden.....

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 09:59

Je moet bij voorkeur M1 met wp zijn.

Marije_jiplover

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 12:47

Je moet minimaal M1 met winst zijn.
Dat was ik van de winter ook al en omdat ik het idee heb dat er nooit genoeg juryleden zijn (heb het secretariaat wel eens helpen bellen toen er een jurylid voor een wedstrijd had afgezegd) wilde ik die cursus graag doen, om zo ook een steentje bij te dragen aan het bestaan van de sport.
Maar helaas werd ik toen uitgeloot, nu kan ik dus alsnog met die cursus beginnen!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 12:55

Ik heb er nog niets van gehoord, maar vind het wel heel goed als ze dat doen.
Er zijn gewoon weinig juryleden of in ieder geval weinig juryleden die vaak kunnen, dus aanvulling van het veld is alleen maar positief.
Mede omdat er erg veel gezakt zijn afgelopen winter en de instroom kleiner is dan verwacht.

Marije_jiplover

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 12:57

Voor zover ik het begrepen had wordt er niet landelijk een nieuwe cursus gegeven, maar had het district west-zuid (of hoe het ook heet, iig waar zuid-hollland onder valt, want daar zit mijn vereniging) op eigen initiatief toestemming gevraagd bij de KNHS om nog een cursus te mogen geven, omdat er zoveel mensen hadden aangemeld en er zo weinig plaatsen beschikbaar waren.

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 14:13

Hmmm, ook zonde als er eencursus gegeven wordt dat het niet landelijk gedaan wordt. De kosten liggen er toch.
Of zou de hele cursus (ong. 25 man) gevuld worden met mensen uit jullie district?

Kelan

Berichten: 1626
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 14:25

Ik heb gehoord dat ook de regio Gelderland in september een extra jury cursus zal organiseren.

fokfanaat

Berichten: 20214
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 21:36

Kelan schreef:
Ik heb gehoord dat ook de regio Gelderland in september een extra jury cursus zal organiseren.


Hmmm, zou je nog bij iemand aan de bel moeten trekken, omdat je daar best trek in hebt??

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 21:42

Kelan schreef:
Ik heb gehoord dat ook de regio Gelderland in september een extra jury cursus zal organiseren.


Waarom wachten ze daar niet een jaartje mee Huilen
Het is mij ook opgevallen dat er vrij veel oudere juryleden zijn (toch wel tegen de 70 denk ik) en dat het moeilijk is om juryleden te vinden voor een wedstrijd.

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:07

Kelan schreef:
Ik heb gehoord dat ook de regio Gelderland in september een extra jury cursus zal organiseren.


Zou dat ook nog in P& S komen dan? Ik zou best willen, maar lees die berichten altijd te laat Bloos