Verslag Zelhem (fotos)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annash
Blogger

Berichten: 26471
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Verslag Zelhem (fotos)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 20:40

En ja, na dit topic: [WD] Verslag + fotos observatiewedstrijd Bibi + Nistria

Hier de mijne Knipoog

Het springen ging echt supergoed. Losspringen niet, was echt bagger. Vervolgens nog 2x een clubgenootje (Bart, Springen hierzo) op kop van z'n pony af zien gaan.. hmm. We moesten als 1e van de D/B starten, en het ging echt super. Alles klopte, kwam uit.. hmm, heerlijk! Foutloos dus, ingebouwde barrage ging ook super. Weer foutloos. Stijl... 56 punten!!!!!!!
Schrok wel even, had ik niet verwacht Haha!

Nagoed, ik ging aan de leiding. Lijkt me logisch. En ja, ik bleef ook aan de leiding! Was een heel leuk ererondje Haha!

Afbeelding
Na ons parcoursje, gelijk de beugels 5 gaten langer gemaakt Haha! Zwakke enkels, dus korte beugels werkt niet zo.

Afbeelding

Afbeelding
Kwijl

Afbeelding
Samen met Laura Schepel, die een 2e en 5e prijs in ontvangst mocht nemen

Afbeelding
LOL in de ereronde Haha! Schijnheilig

Daarna nog lol gehad met Maartje te Braak. Ze kwam vanuit Brabant hier met Isarco, een goedgekeurde NRPS-dekhengst. Resultaat was 2x 201 punten in de Z1, beiden keren 1e. Super gereden! OK dan!

Afbeelding
Isarco en Ellen Huls, een clubgenootje. Zij heeft Isarco enkele jaren geleden naar de Z2 gereden en moest hem natuurlijk ook nog even gedag zeggen. Haha!

Afbeelding
Lekker grazen!

Afbeelding
Mady by Maartje Tong uitsteken

Afbeelding
Ik Schijnheilig

Afbeelding
Eigenaar van Isarco, Wil, eet nietsvermoedend zijn brood. Laat Maartje nooit alleen met een digi Schijnheilig

Afbeelding

Afbeelding
En ja, ook Nistria van Bibi mocht nog even lekker grazen. Bibi en Maartje stonden naast elkaar, dus deze foto was makkelijk gemaakt Tong uitsteken

Mijn dressuur ging opzich niet verkeerd. We dachten rond de winstpunt. Het werd al snel duidelijk dat ik in de verkeerde ring zat, 147 punten . Zo erg was het heus niet hoor...
De andere M1 ring lag gemiddeld 10/15 punten hoger, maar omdat ik sprong...

Verder nog bokkers madie88, stalbles, gijsenkim, nistria en nog wat anderen gemeet Knipoog



Afbeelding
Meisje van de ponyclub die ik vaak help op wedstrijd werd nog geinterviewd Haha!

Met losrijden heb ik ook echt hard gelachen. Marrigje van Balen e.d., al die ruiters/amazones uit EK team van de pony's waren er ook. Wat doe ik? Ga heel droog tussen hen losrijden Tong uitsteken
En ik maar lachen naar mama Clown

Heb later nog even met Marrigje gepraat, en ook nog met Aniek Schraa. En ja, Aniek was in de individuele proef 1e. In de landenproef was ze 5e.
Laatst bijgewerkt door Annash op 30-05-04 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt


Annash
Blogger

Berichten: 26471
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 21:43

Haha idd, het moet niet té snel gaan he!
Dus misschien ook wel goed dat ik eigenlijk een jury had die te streng was.. of hoe je het dan ook moet zeggen Tong uitsteken

Boas was heeel trots Haha! Knipoog

Ik heb echt nog een onwijs mooie foto van het springen. Staat nog niet op internet, en onze scanner doet het niet. Gemaakt door een professionel fotograaf, nou dat is te zien Haha!

Als onze scanner werkt zal ik hem nog wel eens plaatsen

Annash
Blogger

Berichten: 26471
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 21:53

Ja idd Chantal! Heb nu 5 parcoursen gesprongen, 8 winstpunten.

Stefanie: ik ga voor het springen Clown de dressuur wordt vast niks, haha! Maar das nog niet zo erg Lachen

Annash
Blogger

Berichten: 26471
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 11:49

Mooi Madelon Haha! Kreeg net al een klein voorproefje Knipoog
Ben heel benieuwd of je nu fatsoenlijke dressuurfoto's hebt kunnen schieten Tong uitsteken

Annash
Blogger

Berichten: 26471
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 21:27

INkie: ja ik heb Milkshake nog gezien. Met losrijden, ik heb dr zelfs nog naast gereden Schijnheilig

Karin: ook gefeliciteerd, ik heb je zien finishen hoor Haha!

Madelon: waar heb je de foto's Schijnheilig

Pasha: ik jou helpen met springen? Pff mens doe normaal, ik begin zelf net Tong uitsteken

Manon: goh, ben je weer actief op bokt? Tong uitsteken Jij ook goed gereden hoor

Snepje1: ja, toen ik vanmorgen wakker werd heb ik nog aan al die arme mensen gedacht die in de regen moesten rijden, sneu hoor! Hoe ging het bij jou?


Annash
Blogger

Berichten: 26471
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 21:51

WenckeLover schreef:
Super gedaan!
Ik vind de foto's vooral leuk, en ze stralen de gezelligheid uit.


Het was ook supergezellig Haha!

Maarja, met mij erbij kan het ook niet anders Schijnheilig Tong uitsteken

Annash
Blogger

Berichten: 26471
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 12:33

Ja dat is goed hoor. Ik heb er zelf ook al last van dat Groups aan de knut is, zeer vervelend!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 53 bezoekers