winstpunten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
eveliene
Berichten: 36
Geregistreerd: 30-05-04
Woonplaats: noord brabant

winstpunten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 08:12

ik wil eigenlijk wel eens weten hoe het zit met winstpunten begin nou met echt officiele wedstrijden rijden en dan vind ik het belangrijk om dat ff te weten. bij hoeveel punten krijg je een winstpunt? bij hoeveel winstpunten mag je naar een hogere klasse? en met hoeveel winstpunten moet je naar een hogere klasse?

ik zoek een niet te dure E-pony tussen de 5 en 15 jaar oud dat kan dressuuren en niet te wild is



eveliene
Berichten: 36
Geregistreerd: 30-05-04
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 08:41

bedankt t kan zijn dat hier al berichten over geweest zijn maar ik heb ze niet gezien en ben nog maar pas lid.

ik zoek een niet te dure E-pony tussen de 5 en 15 jaar oud dat kan dressuuren en niet te wild is

eveliene
Berichten: 36
Geregistreerd: 30-05-04
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 10:53

bedankt k ga zoekfunctie eens uitproberen

ik zoek een niet te dure E-pony tussen de 5 en 15 jaar oud dat kan dressuuren en niet te wild is

eveliene
Berichten: 36
Geregistreerd: 30-05-04
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 13:57

ja ik kan alles wat ze in de B dressuur vragen en de meeste dingen uit de L ook en dat wil ik gaan doen op een eigen pony om te proberen heb ik met een manege pony al een officiele wedstrijd en een aantal onderlinge wedstrijden gedaan bij een onderlinge wedstrijd van de manege was ik 2e van de 30.

ik zoek een niet te dure E-pony tussen de 5 en 15 jaar oud dat kan dressuuren en niet te wild is


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MyrtheJ en 9 bezoekers