wedstrijd 5/6 Amsterdam?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 11:16

Dit is de website:
http://www.st-paardensport-adam.nl/

Routebeschrijving staat erop en je kunt ook foto's bekijken om een indruk te krijgen van het terrein. De dressuur is op zaterdag en het springen is op zondag.
Tot volgende week Lachen.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 11:26

De startlijst komt eraan, daar wordt op het moment aan gewerkt, ik denk dat die dit weekend nog online staat Lachen.
Nee, ik start niet, maar ik ben er wel Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 11:34

Dat weet ik niet, want ik doe zelf niks met het dressuursecretariaat, maar ik weet wel dat ze bezig zijn met de startlijsten. Maar ik denk dat je nog wel op tijd bent hoor, het zit niet zo heel erg snel vol omdat we over 4 ringen beschikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 18:11

Mause de startlijsten staan online.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 23:17

Als je morgen even belt tussen 1900 en 2100 en zegt dat je je coupons al hebt verstuurd, dan kun je er nog wel bij denk ik.
Ik heb vanmiddag al op de lijsten zitten staren, maar ik weet alleen jouw voornaam en jij rijdt niet Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 23:31

Dat klopt inderdaad.
PB even de volledige naam naar mij, dan geef ik het eventjes door aan het secretariaat voor je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:29

En daar bovenop heb ik je gegevens doorgegeven aan wedstrijdsecretaresse nummer 2 Haha!. Als ik ze weer zie, dan vraag ik het nog even voor je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:09

Mause, neem coupons mee!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 15:24

Jammer, ik heb je niet gezien, maar ik was er nog ver na sluitingstijd Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:20

Oooow, dat meisje in die rijrok? Dat was een nepdeelneemster, ze reed een PSG proef in een echte wedstrijd-entourage om te oefenen Lachen.
Volgens mij zat ik nog in de secretariaatswagen, dat weet ik eigenlijk niet meer Haha!.
Als je nou volgende keer even blijft, kun je nog helpen het springparcours te bouwen Haha! Tong uitsteken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Nowiexx en 10 bezoekers