Officiele wedstrijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Brit

Berichten: 4378
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Officiele wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 16:46

Ik wil graag officele wedstrijden gaan rijden met mijn pony
maar ik kan me op mijn manege wel inschrijven voor officiele
wedstrijden maar die zijn gewoon op de manege
Maar nu vraag ik me af waar jullie het geregeld en gedaan hebben, want als ik soms van die foto's zie zie ik dat mensen op een stukje gras wedstrijden rijden enzo

Kunnen jullie me helpen
Groetjes Marah

haike
Berichten: 13520
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 16:54

Ik (mijn ouders toentertijd) heb me aangesloten bij een ponyclub, startkaart aangevraagd, en toen mocht ik wedstrijden rijden. Zal als ik jou was maar eens goed informeren op je manege, maar zonder eigen pony wordt het moeilijker (is overigens niet verplicht een eigen pony te hebben).
Op officiele wedstrijden komen veel ruters van verschillende clubs, vaak zijn deze wedstrijden zomer's op het gras.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 17:28

Alle wedstrijden kan je vinden op de site van de KNHS... nu het buitenseizoen begonnen is wordt er weer veel op gras gereden.
Ik zou zeggen kijk eens in de wedstrijdkalender en bel dan eens wat verenigingen in de buurt, weet je snel genoeg of er nog plek is en of het op gras is Haha!

Brit

Berichten: 4378
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 17:40

Dank jullie wel!
Ik ga dinsdag even goed informeren op mijn manege want dan ben ik daar. En dan laat ik het nog wel horen

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 09:03

Pas geleden stond in de Paard en Sport dat je nu ook met manegespony's wedstrijden kunt rijden, dat je dan alleen een startkaart met je eigen naam erop krijgt. Misschien is dat iets voor jou als je geen eigen pony hebt? Heb je er wel eentje, dan kun je ook op de KNHS site kijken voor een ponyclub bij jou in de buurt.

Marloes0508

Berichten: 2927
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 17:32