Starttijden Achterhoekse Paardendagen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 22:22

De starttijden van de endurance zijn idd (met begeleidende brief) naar alle deelnemers gestuurd. Kan best zijn dat dat met de andere starttijden ook is gebeurd.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 22:29

Inkiepinkie, ik heb het over de starttijden in het algemeen. Ik reageer op de topicstarter. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 10:37

Jee, bij de endurance is dit juist een van de best geregelde wedstrijden (niets ten nadele van de andere organisatoren hoor!). Het programmaboekje kregen we een week geleden al via de post (normaal een dag of 5/6 voor de rit), inclusief begeleidende brief, parkeerkaarten en alles wat je nog meer nodig hebt. Ben benieuwd hoe het ter plekke allemaal geregeld is, maar wat ik over voorgaande jaren heb gehoord is iig positief.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 21:28

Ik heb een heerlijke rit gereden ondanks de warmte! Met een mooi resultaat, ook al waren we deze keer niet zo snel. Maar vrijwel iedereen reed voorzichtiger door het weer, en er zijn ook veel paarden afgekeurd. Wij niet, verslag volgt nog!

Shanna, volgens mij heb ik jou gezien! Jij rijdt toch pony's van Dubbelland? Ik stond bij de start van de endurance te wachten tot we weg mochten, en toen kwam er net een vrachtwagen van Dubbelland de hoek om. Degenen die erin zaten, keken richting start. Ik stond daar met een bruine Dravebier die ik dwars voor de startlijn had gezet (in afwachting van het startsein) aangezien hij dacht dat het een cross was. Clown

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 21:37

Kijk maar ff in mijn profiel idd, ik heb nog geen foto's klaar van vandaag. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 22:02

Heb je me echt gezien? Ben je op het enduranceterrein geweest? Wat vond je ervan? Wij wilden eigenlijk nog wel even naar wat andere disciplines gaan kijken, maar dat is er niet meer van gekomen.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 23:08

Ret was deze keer ook best kijkerig buiten. In het bos niet (daar loopt hij bijna dagelijks) maar tussen de weilanden wel. Best vermoeiend. Clown

Leuk dat je zoveel mensen hebt zien finishen! Ik reed in klasse 2, ik finishte vlak achter twee mensen met pony's van klasse 1. Lekker relaxed in stap over de finishlijn. Haha!

Mijn verslag (met foto's) staat hier: [WD] Zelhem - rustig ritje met blauw resultaat!

En felicitaties voor iedereen die mooie resultaten heeft weten neer te zetten, netjes gedaan! OK dan!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 4 bezoekers