Wie rijd wedstrijden met n haffie???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sietske

Berichten: 227
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Spijkenisse

Wie rijd wedstrijden met n haffie???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 18:17

Wie rijd er wedstrijden op een haflinger?? En op welk niveau??
Hier ben ik erg nieuwsgierig naar en het is zeker n droom om eens met mijn haffie te kunnen starte maar eerst nog beetje oefenen.. Bloos
En hebben jullie weleens minder punten van een jury gekregen omdat je op een "haflinger" rijd?? Alvast bedankt!!

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 19:48

*steekt de vinger op*

Ik rijd nu B met Hof, maar we moeten nog 2 puntjes en dan mogen we L Lachen Waarschijnlijk ga ik maar 1 seizoen met hem L, en dan stop ik met Hof en de wedstrijden, want Hof vind er niks aan! Knipoog
Ik heb wel eens lage punten van een man gekregen, want die vond Hof lomp... Haha

Ladyspot
Berichten: 497
Geregistreerd: 30-01-04
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 22:36

Hoi,

Ik rijd nu sinds 2 maanden wedstrijden tussen de paarden. Ben nu B+9 na 7 wedstrijden. Heb nog nooit slecht commentaar gehad of zo, omdat ik op een haflinger rijd. Juist eerder leuke reacties.

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 08:21

hay, een stalgenoot van mij rijdt met zn hafliger M1. tussen de pony's hoor, maar dat vind ik toch best knap! gewoon doen, je ziet wel hoe het gaat!!

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 10:21

ik rijd soms wel een wedstrijdje met bel. Vorig jara mocht ik nog bij de pony's dus heb ik ook nog wel eens gesprongen. Dit jaar ben ik nog maar 1 keer bij de paarden gestart (soort van onderling). Ben er niet minder op beoordeeld. Springen doe ik nu niet meer omdat dat bij de paarden gewoon veel te hoog is Haha!