dinxperlo.. foto's van bokkers!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

dinxperlo.. foto's van bokkers!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 19:24

Vandaag was ik met een stalgenootje mee gereist naar Dinxperlo om daar Shanna (shanna 16) te supporteren.
tevens heb ik daar andere bokkers gemeet namelijk. Laura (pasha), Leonie (stalbles) en nog een bokker waarvan ik de naam niet meer weet Bloos bokker meldt zich asteblieft

Laura en Leonie waren al gezellig een boktmeeting zonder mij en Shanna begonnen Huilen dus op een begeven moment zijn shanna en ik daar maar is gaan kijken Haha!

Laura (pasha) moest al eerst rijden. haar eerste proef heb ik kunnen volgen haar 2e proef ook een stukje..
Onder het rijden van een stalgenootje door heb ik het gevolgd.. van de eerst proef heb ik een aantal foto's.
haar eerst proef ging niet zo. door de schelle stem van de voorleester die naast haar reed en door de harde wind kon zij haar voorleester niet goed verstaan.. hierdoor reed zij 2 keer verkeerd. voor deze proef had zij 147 punten.
Haar 2e proef ging veel beter hier had ze ook de verdiende 167 punten voor.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

uiteindelijk had ze toch maar besloten om te blijven om parade te rijden *LOL*
dit was een goed besluit want haar 2e proef leverde haar een 1e prijs op OK dan!

Afbeelding

Afbeelding
En haar verdiende 1e prijs. met 167 punten.. een geldprijs van 20 euro en een zak brokken Haha! OK dan! Toppie meiske..


Ook Shanna moest eraan geloven om op de foto te gaan.
Boas had niet helemaal zijn dag in het dressuren maar dat maakte hij in het springen wel weer goed *LOL*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toen kwam het springen.
Met het losspringen vond ik dat boas een beetje twijfelend sprong.
Maar toen hij eenmaal in de ring was, zag je daar niks meer van.
Jammer van het ene balkje wat ze had maarja het was wel goed voor een 5e plek OK dan!

Afbeelding
HEHE boas begrijpt na 5 pogingen eindelijk dat als je fotomodel wil zijn dat je je oren naar voren moet doen. *LOL*

Afbeelding

jah en toen kwam de parade. was ze eindelijk lekker aan het losrijden roept dr moeder.. SHANNNNAAAA JE MOET NAAR DE PRIJSUITREIKING!!. dus Shanna in galop richting springring om dr prijs op te halen..
Afbeelding

Afbeelding

En nog een paar laatste foto's..
Shanna en Laura in de Z ring.. konden ze alvast oefenen.

Afbeelding
ooooeeewwww.. SEXY Pasha Haha!

Afbeelding
whiiihhiiiii dacht Shanna ik ben Z ruiter *LOL* maarja de werkelijkheid is anders whaha.. boas vond de afstanden wel lang hoor..

nou dit was het.. Het was een Super leuke dag en Shanna volgende week weer zow Haha! nog meer foto's Haha! jammer dat je volgende week niet kan Laura.. was wel gesellie geweest

Whaha.. krijg net via msn nog ff te horen dat ik erbij moet vermelden.. dat dit haar 1e keer is dat ze geen winstpunt heeft.. Het was het dieptepunt in haar leven Knipoog.. zo goed Laura Haha!
Laatst bijgewerkt door _Madelon op 22-05-04 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt



_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 22:05

srry jamy.. maar van zoe he'k geen foto's kunnen maken heb haar ook maar heel even gezien.. alleen bij Heeeeeeel korte boktmeeting Boos! hoop haar snel weer te meeten en dan maak ik wel foto's Knipoog

shanna: die laatste foto is EGT wel leuk Knipoog:))


_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 22:22

Die laatste foto is TE gaaf shan.. alleen de afstand was wel beetje lang voor bo he Knipoog zie je volgende week weer *LOL*


_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 22:36

hahaha.. zie je shan.. de laatste is niet FOUT Knipoog ik heb gwoon gelijk.. hij is hartstikke vetjes Tong uitsteken

ennuh Leonie.. ik zie je morgen dan waarschijnlijk ennuh we zien elkaar cker weer in Zelhem alleen laura niet.. die zit met dr examens en gaat nie.. misschien wil ze tog wel mee supporteren al is ut maar even.. doe ik ook *LOL* 'k ga dr proberen over te halen.. laura pas maar op.. madelon krijgt iedereen mee Tong uitsteken


_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 22:42

NOG 1X DIE FOTO IS NIET FOUT Knipoog (misschien btjuh jouw fout Knipoog )cker wel.. net zo gesellie als vandaag. me zusje gaat trouwens wel starten. alleen dressuur.. niet springen ze mag wel op gras rijden want daar loopt ie goed. dat wordt heeeeeeeel veel foto's maken voor mij Knipoog
ben al verplicht ook om foto's te maken van stalbles volgens mij Knipoog ofnie soms jamy


_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 22:50

gadver.. dan ben ik er waarschijnlijk niet bij met springen.. tenzij ik weer mee kan rijden met stalgenootje.. dezelfde als vandaag Knipoog vaste meerijding Tong uitsteken strX willen ze me niet mee meehebben Knipoog



_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 23:40

misschien rij je dan wel weer foutloos Knipoog whahaha.. maaruh k ben er wel Knipoog want B dressuur is ok 's ochtends. *LOL* kan wel shanna zien springen *LOL*.. whaha..
en zondag gaat ie gwoon weer goeddie lopen met dressuur..
bo zat in een dipje vandaag Tong uitsteken


_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 00:08

Hey buster..

da weet juh al waar de foto's van leonie zijn Knipoog he'k je al gezegt Tong uitsteken
volgende week Knipoog moe'k maar is ff goedmaken dan Tong uitsteken
JAAAAAAAAAAA Jij moet ook komen.. nadat ik morgen nie kan komen Boos!
dus moet ik je in Zelhem meeten whor Lachen


_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 11:46

ThQ buster.. ik ga zow Boos! wou met jullie mee Lachen ipv daar heen. mja.
volgende x beter. en nu maar hopen dat je naar zelhem komt. dan kunnen we daar meeten Knipoog

Verow: ik ben het helemaal met je eens Kwijl zeeeeeer mooie paardje zijn Knipoog


_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 17:24

never say never Knipoog
ik een eige paardje.. nee nooit niet.. nee nee.. wat he'k nu onder me reet ztten dan Tong uitsteken

NEVER SAY NEVER Tong uitsteken


_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 10:42

Shanna.. jij gaat echt wel het Z in Knipoog

stond jou en boas supergoed die Z ring Tong uitsteken
gewoon proberen en dan kom je er wel *LOL*



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers