wedstrijd coevorden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

NadjaHu

Berichten: 520
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Emmen

wedstrijd coevorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 16:25

heb vandaag met da Vinci mn eerste buiten wedstrijd ergens anders dan bij ons op de manege gereden Lachen ik was gisteren al zo zenuwachtig, vooral ook omdat t ook meteen de 1e keer zou zijn dat hij met de vrachtwagen wordt vervoerd. Hij werd vanochtend als eerste ingeladen en liep echt zo de vrachtwagen op. De andere 3 ook nog ingeladen en we konden richting coevorden vertrekken Lachen
Daar aangekomen eerst ff het terrein een beetje verkend en toen de paarden uit de vrachtwagen bevrijd Tong uitsteken meteen t gras aangevallen.....
Na een poosje rustig opgezadelt en lekker ingereden (luid hinnikend Clown ) Toen eindelijk de ring in....... Ik had van te voren me er helemaal niks van voorgesteld en ben gewoon lekker gaan rijden, gelukkig is daf een beetje shokproof en ging de proef wel lekker. Op naar de 2e...... deze ging voor mijn gevoel net zo lekker als de vorige misschien zelfs nog wel iets beter want hij was beter aan been en de middendraf kwam er stukken beter uit hij was wel erg kijkerig. Ik was iig heel erg tevreden. Toen een poosje uitgestapt en daarna moest mn zusje nog haar proefjes op m rijden, ginggen ook allebei lekker!
daf weer op de vrachtwagen gezet en maar wachten op de punten. Na heel erg lang wachten eindelijk mn punten.... op mn 1e proefje had ik 160 en mn 2e 148 ( Verward )....... vond t erg vreemd want vond die 2e toch wel netjes gaan, maar ja niks aan te doen. Ben heel erg blij met mn 160 en viel daarmee net buiten de prijzen (met 1 punt verschil).... twas iig een erg geslaagde dag en kben helemaal trots op mn dikke boef :p


NadjaHu

Berichten: 520
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 12:41

Vond t ook echt een super leuk concours! leuke sfeer ook...... bij ons was t gelukkig nog mooi droog en scheen de zon af en toe Tong uitsteken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers